فضا را با Hubble Space Telescope برای ویندوز فون مشاهده کنید (برای مدت محدود رایگان)

فضا را با Hubble Space Telescope برای ویندوز فون مشاهده کنید

ایا در مورد فضا و اسمان شب مشتاق هستید؟ دوست دارید فضا را اکتشاف کنید و اطلاعات بیشتری در مورد کهکشان ها بدست بیاورید؟ اکنون برنامه Hubble Space Telescope برای ویندوز فون در خدمت شماست و البته که برای مدت محدود نیز رایگان شده است.

این برنامه بصورت اصلی با قیمت ۰٫۹۹$ در استور ویندوز فون وجود دارد ولی اکنون به مدت ۲۴ ساعت میتوانید این برنامه را بصورت رایگان دانلود کنید و بر روی گوشی خود داشته باشید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/bd7e96ae-3a3c-473a-8918-0fe730f491fe?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

اکنون میتوانید عکس هایی که توسط تلسکوپ هابل از فضا گرفته شده را در گوشی خود داشته باشید و اطلاعات زیادی در مورد انها بدست اورید. این تلسکوپ فضایی سال ۱۹۹۰ به فضا پرتاب شد و از کهکشان ها عکس های شگفت انگیزی تهیه کرد.

با این برنامه حتی میتوانید عکس های پس زمینه فضا و کهکشان را نیز برای خود داشته باشید و این در گالری عظیم عکس هایی است که این تلسکوپ گرفته است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/58cf41e7-1669-462a-916c-08f3bfededbf?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

در صفحه اصلی میتوانید توضیحاتی در مورد این سفینه فضانورد تلسکوپی بخوانید، رابط کابری برنامه نیز مترو است و البته که بیش از ۱۰۰ عکس مختلف وجود دارد که میتوانید توضیحات ان را نیز بخوانید. عکس ها با کیفیت بالا هستند و قابلیت بزرگنمایی نیز دارند و البته با نام اشیا و مسافتشان و برای توضیح بیشتر نیز لینک ویکی پدیا ان قرار گرفته است فقط کافیست انگشت خود را بر روی عکس نگه دارید و جزئیات بیشتر ان را ببینید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept