شایعه: فروش لومیا ۵۳۰ در یک سایت خرده فروشی ویتنام

نوکیا-لومیا-520

یک وبسایت ویتنامی در لیست گوشی های فروشی خود گوشی لومیا ۵۳۰ را قرار داده است که میتواند جدیدترین نقشه مایکروسافت برای ادامه عرضه موفق لومیا ۵۲۰ به بازار باشد.

ویژگی های این گوشی، بر اساس آنچه در این سایت قرار دارد، شامل یک صفحه ۴ اینچی با ویژگی ClearBlack، با رزولوشن ۴۸۰×۸۵۴ است. در کنار ان از پردازشگر CPU کوالکوم اسنپ دراگون ۲۰۰ چهارهسته ای و با سرعت ۱٫۲GHz وجود دارد، در این میان رم ۵۱۲ مگابایت و ۴ گیگابایت حافظه داخلی دستگاه میباشد. همچنین دوربین ۵ مگاپیکسلی برای دوربین وجود دارد.

رنگ نشان داده شده در تصویر ابی است ولی در رنگ های خاکستری، سفید، نارنجی و سبز موجود است. در مورد قیمت این گوشی مبلغی در تصویر ذکر نشده است.

شایعه: فروش لومیا 530 در یک سایت خرده فروشی ویتنام

این مطلب نمیتواند به این سادگی توسط سایت فروشنده قرار داده شده باشد در حالیکه مایکروسافت نیز لومیا ۵۳۰ را تایید کرده است، اما مشخصات آن نمیتواند خیلی دقیق و درست باشد. البته دلایلی هم وجود دارند که میتوانند نشان دهند این گوشی در راه است. همچون خبری که مایکروسافت در سایت FCC قرار داده بود و همچنین خبری که چندهفته پیش به ناماین عکس لومیا ۶۲۰ نیست، میتونه لومیا ۵۳۰ باشه! شایعه لومیا جدید به بیرون درز کرد منتشر کردیم نیز مدعایی بر عرضه چنین گوشی بوده است.

البته مثل همیشه قبل از عرضه شدن مدل خاصی از گوشی با این چنین اخبارهایی روبه رو هستیم که میتوانید ان را تا رسمی شدن شوخی تصور کنید و صرفا بعناون خبر بخوانید.نظر شما در مورد گوشی و مشخصات ان چیست؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept