فایل منیجر Briefcase با قابلیت مخفی کردن فایل ها اپدیت شد

Briefcase فایل منیجر قابل شخصی سازی ویندوز فون

فایل منیجر عالی ویندوز فون Briefcase را که میشناسید؟ فایل منیجری که میتوان گفت تقریبا ظاهری کاملا متفاوت با تمام فایل منیجر های ویندوز فون دارد و قابلیت های خاص خودش را دارد که ان را جذاب تر میکند امروز اپدیتی دریافت کرد که برنامه را کاربردی تر نیز کرده است اکنون میتوانید فایل های خود را در این فایل منیجر براحتی مخفی کنید و دور از چشم دیگران قرار دهید.

در اپدیت قبلی این file manager قابلیت های بزرگی دریافت کرد از جمله پلیر های موسیقی و ویدیو و نمایشگر عکس و… که البته درست است کاربردی بودند ولی خب بدلیل پولی بودن این قابلیت ها در دسترس همه نبودند. اکنون قابلیت دیگری به برنامه اضافه شده است که ان را خیلی کاربردی تر میکند.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/b4ee40dc-e461-40f9-8c0c-923d93d32cfe?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

در این اپدیت قابلیتی به نام Personal Folder اضافه شده است. پوشه ای به فایل منیجر اضافه شده است که میتوانید هر گونه فایلی را در داخل ان قرار دهید از جمله ویدیو و اهنگ و… و این فایل ها دیگر در گوشی نمایش نداده خواهند شد و براحتی میتوانید ان را از چشم بقیه مخفی نگه دارد. توجه داشته باشید که هم این پوشه و هم خود برنامه قابل رمزگذاری و قفل شدن هستند.

دقت داشته باشید که وقتی برنامه را حذف کنید این فایل های مخفی شده نیز حذف میشوند. هم اکنون میتوانید این برنامه عالی فایل منیجر ویندوز فون را از لینک زیر دانلود و از ان استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept