عکس گوشی جدید ۵ اینچی ویندوز فون در کارخانه در حال ساخت لو رفت

عکس گوشی جدید 5 اینچی ویندوز فون در کارخانه در حال ساخت لو رفت (2)

گوشی جدید ویندوز فونی در حال ساخت است، حداقل میتوان این قضیه را بر اساس عکس لو رفته از کارخانه ای چینی که توسط سایت IThome منتشر شده گفت.

عکس از ازمایش صفحه نمایش و سخت افزار این گوشی است که در حال انجام است. در طی این اعمال شرکت ها ازمایش ها و تست های مختلفی را بر روی کیفیت گوشی انجام میدهند.

از داخل عکس شما میتوانید دکمه ویندوز را در پایین صفحه نمایش ببینید اما نمیتوان تشخیص داد و مشخص کرد که این گوشی برای مایکروسافت لومیا است و یا اینکه برای شرکت های دیگری است که گوشی ویندوز فون میخواهند تولید کنند.

هیچ مشخصات دیگری از این گوشی چخه سخت افزاری و چه جزئیات دیگر منتشر نشده است. اگر چه این سایت که ان را معرفی کرده گفته این گوشی لومیا ۱۰۳۰ است که شایعاتی از مشخصات ان نیز در اینترنت پخش شده است اما ویندوز فون پرو این قضیه را کاملا تایید نمیکند و فعلا هیچ جزئیاتی از این گوشی را تایید نمیکند و همه چیز بغیر از صفحه نمایش گوشی جز شایعات و احتمالات است.

عکس گوشی جدید 5 اینچی ویندوز فون در کارخانه در حال ساخت لو رفت (1)

مایکروسافت برای سال ۲۰۱۴ هیچ پرچمداری ندارد و کمبود ان حس میشود. قبلا مایکروسافت میخواست گوشی با نام مستعار McLaren را عرضه کند که قابلیت لمس ۳D را داشت ولی بدلایل نامعلوم عرضه ان متوقف شد و در ادامه مایکروسافت گوشی های HTC One ویندوز و لومیا ۸۳۰ را معرفی کرد.

مایکروسافت در حال حاضر تا اواسط سال ۲۰۱۵ نقشه ای برای عرضه گوشی پرچمدار ندارد. مدت کمی بعد از معرفی ویندوز ۱۰ . اگر چه میتوان گفت که این عکس قدم های ابتدایی برای این دستگاه جدید به فروشگاه مایکروسافت است.

منبع: ITHome

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept