عکس های بیشتری از ویندوز ۱۰ برای گوشی منتشر شد

عکس های بیشتری از ویندوز 10 برای گوشی منتشر شد

همین چند روز پیش عکس هایی از ویندوز۱۰ برای گوشی منتشر شد و لورفت که برخی ویژگی های ویندوز ۱۰ را نمایش میداد. اگر چه که عرضه پیش نمایش ویندوز ۱۰ دور نیست، اینکه ببینند چه ویژگی هایی در اینده برای گوشی  شان خواهد بود جالب است برای کسانی که بیصبرانه منتظر اپدیت هستند.

عکس های بیشتری از ویندوز 10 برای گوشی منتشر شد

مایکروسافت تغییرات خیلی اساسی و کلی بر روی رابط کاربری خود نداده است اما در عوض ویژگی های بسیار زیادی اضافه شده است. بطور مثال برای گوشی هایی مثل لومیا ۱۵۲۰ که تایپ کردن سخت است اکنون میتوانید کیبر را به یکطرفه صفحه ببرید و براحتی بتوانید بایک دست تایپ کنید و البته قابلیت اینکه مستقیما صدا به متن تبدیل شود به برنامه اضافه شده که عالیست.

عکس های بیشتری از ویندوز 10 برای گوشی منتشر شد

ویژگی جدید دیگر برنامه سیستمی ضبط صداست که اضافه شده و براحتی میتوانید صدا را ضبط کنید. قبل از اینکه شما بپرسید باید بگویم به احتمال خیلی قوی از قابلیت ضبط مکالمه و صدا پشتیبانی نخواهد کرد و هنگام مکالمه باید ضبط کردن را متوقف کرد.

عکس های بیشتری از ویندوز 10 برای گوشی منتشر شد

همچنان میتوانید برنامه الارم یا زنگ هشدار جدید را ببینید که همچون ویندوز ۱۰ برای کامپیوتر شده است.

عکس های بیشتری از ویندوز 10 برای گوشی منتشر شد عکس های بیشتری از ویندوز 10 برای گوشی منتشر شد عکس های بیشتری از ویندوز 10 برای گوشی منتشر شد

مایکروسافت در حال کار بر روی انتشار نسخه های مختلف از پیش نمایش ویندوز ۱۰ است که انها را در فوریه منتشر کند. اگر چه هنوز دقیقا مشخص نیست زمان انتشار این اپدیت پیش نمایش کی است و چه گوشی هایی میتوانند نسخه پی شنمایش را نصب کنند.

منبع: ITHome

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept