عکس احتمالی نمونه اولیه لومیا ۱۰۳۰ لو رفت

عکس احتمالی نمونه اولیه لومیا 1030 لو رفت

عکس احتمالی نمونه اولیه لومیا ۱۰۳۰ در اینترنت بصورت انلاین لو رفت، این عکس دوباره مثل لومیا ۱۰۲۰ دوربین بزرگ گوشی را نشان میدهد. این گوشی معرفی نشده، همچون لومیا ۱۰۲۰ این گوشی نیز از یک شاتر حرفه ای بهره مند است تا عکس هایی با کیفیت بسیار بالا را ارائه دهد. نام کدی گوشی نوکیا RM-1052 است و هنوز ما تایید نمیکنیم که این عکس واقعی یا دروغ است.

عکس احتمالی نمونه اولیه لومیا 1030 لو رفت (2)

بر اساس عکس این گوشی از بدنه ای الومینیومی بهره میبرد(شبیه گوشی لومیا ۹۲۵ )، رم ۲ گیگابایتی و ویندوز فون ۸٫۱ را داراست.نسخه اولیه ممکن است هر چیزی باشد، حتی ممکن است گوشی معروف McLaren باشد که تولید ان متوقف شد و از قابلیت تشخیص انگشت در حالت ۳ بعدی پشتیبانی میکرد، باشد.

عکس احتمالی نمونه اولیه لومیا 1030 لو رفت (3)عکس احتمالی نمونه اولیه لومیا 1030 لو رفت

همانطور که در بالا هم گفتم من این عکس را تایید نمیکنم و البته که این مشخصات برای این عکس کمی عجیب است چون مایکروسافت دوباره گوشی با برند نوکیا نخواهد زد و یا اینکه اگر گوشی جدیدی قرار باشد بیاید خب با ویندوز ۱۰ می اید بجای ویندوز فون ۸٫۱٫ بهرحال میتوان این عکس ها را مورد توجه قرار داد و صرفا بعنوان یک خبر به ان نگاه کرد.

منبع: Taobao

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept