طرح پیشنهادی مایکروسافت لومیا ۱۰۳۰ توسط طرفداران طراحی شد که واقعا جذاب است

طرح پیشنهادی مایکروسافت لومیا 1030 توسط طرفداران طراحی شد که واقعا جذاب است

چند روز پیش عکس هایی از گوشی جایگزین لومیا ۱۰۲۰ در فضای اینترنت کشور چین پخش شد. عکس ها کاملا واضح بودند و از زوایای مختلفی گرفته شده بودند که خیلی ها ان را لومیا ۱۰۳۰ خواندند.

حالا سایتی به نام PhoneDesigner طرح پیشنهادی مایکروسافت لومیا ۱۰۳۰ را بر اساس عکس های لو رفته ساخته است که دید بهتر و زیباتری از گوشی را به ما نشان میدهد. حال میتوان نگاهی متفاوت و کامل به گوشی برتر مایکروسافت لومیا داشت البته این طرح فقط احتمالی بیش نیست.

البته اگر بخواهیم عکس های احتمالی که طرفداران طراحی میکنند را معرفی کنیم که تعدادشان بی نهایت است و واقعا بی اساس هستند ولی چون اینبار عکس های واضحی از ان گوشی لو رفته بود طرح واقعی با طرحی که طرفداران ان را طراحی کرده اند تفاوت چندانی ندارد.

طرح پیشنهادی مایکروسافت لومیا 1030 توسط طرفداران طراحی شد که واقعا جذاب است

هنوز هیچ اطلاعات دیگری بجز ان عکس ها منتشر نشده اند و متاسفانه هیچ اطلاعاتی نیز در دست نیست و حتی به عکس های لو رفته نیز نمیتوان اعتماد صددرصد کرد و بر اساس ان خبری داد و فعلا متاسفانه این عکس ها دروغی هستند. در مورد برنامه ویندوز فون برای گوشی های بعدی نیز هیچ برنامه ریزی معینی فعلا وجود ندارد.

البته برخی مسائل انتظار میرود که وجود داشته باشند. از ان جمله میتوان به صفحه نمایش ۵ اینچی و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ داشته باشد از بدنه فلزی بهره ببرد. و البته که یک دوربین با لنز بزرگ بهره ببرد که عکس های خیره کننده ای بیاندازد.

طرح پیشنهادی مایکروسافت لومیا 1030 توسط طرفداران طراحی شد که واقعا جذاب است

مشاهدات نشان میدهد که فقط دو فلش در کنار این دوربین قرار دارد اما عکس ها با کمی دقت نشانگر یک لنز با فلش زنون Xenon نیز در دوربین این گوشی هستند. اگرچه تا قطعی و رسمی تر شدن جزئیات این گوشی هیچ چیز را نمیتوان کامل تایید کرد اما میتوان این قضیه را در این لحظه بعناون یه نکته در نظر داشت. برای مشاهده عکس های بیشتر میتوانید به صفحه فیسبوک این گروه طراح بروید.

منبع: صفحه فیسبوک PhoneDesigner

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept