رنگ های مختلف برای start screen ویندوز فون با Start Design برای ویندوز فون

رنگ های مختلف برای start screen ویندوز فون با Start Design برای ویندوز فون

برنامه های مختلفی جهت زیباسازی در ویندوز فون وجود دارند که میتوانند هزاران پس زمینه به شما پیشنهاد بدهند و یا پس زمینه های مختلفی بسازید اما در Start Design رنگ های مختلف برای start screen ویندوز فون و البته که قابلیت های جالب دیگری وجود دارد که میتواند نظر شما را به خود جلب کند.

این برنامه به شما این قابلیت را میدهد که رنگ های مختلف را به start screen ویندوز فون خود بیافزایید. رنگ هایی که در همدیگر محو میشوند و یا رنگ هایی که در ستون های مختلف وجود دارد. عکسی که بلور شده و یا پس زمینه ای که از عکس و رنگ و اشکال مختلف ساخته شده است و این تنوع انتخاب است که این برنامه را جالب میسازد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/156a1e54-9956-4f92-96d6-80de0a2105f2?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

برنامه چهار حالت مختلف برای ساختن پس زمینه دارد: Advanced – colors – columns و Picture

در حالت colors شما میتوانید دو رنگ انتخاب کنید که از بالا به پایین شروع میشوند و در همدیگر محو میشوند و هر رتگ قسمتی از صفحه را میگیرد. در حالت Picture شما میتوانید مثل حالت اصلی گوشی از عکس های البوم گوشی خودتان انتخاب کنید اما این برنامه قابلیت های کوچکی برای ویرایش عکس و جالبتر کردن ان برای پس زمینه نیز میدهد.

حالت جدیدی که در این برنامه هست columns نام دارد که به شما اجازه میدهد تا صفحه گوشی را به شش ستون تقسیم کنید و هر کدام را به رنگی دلخواه در بیاورید. حالت Advanced نیز این اجازه را میدهد تا از عکس و رنگ و اشکال پس زمینه کاملا دلخواه خودتان را بسازید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/39304916-f4f0-446b-a29b-e327607bbee8?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

برنامه رایگان است

این برنامه رایگان است ولی قیمت ۰٫۹۹ دلار برای ان قرار داده شده است. با رفتن به استور و خواندن خط اول توضیحات این برنامه میخوانیم که: “There is no limit in trail version. But, please buy the app to support me. Tks.” برنامه نویس گفته که در نسخه ازمایشی هیچ محدودیت و تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و قیمت را فقط برای حمایت از برنامه نویس قرار داده است. پس شما میتوانید بدون اینکه هیچ پولی پرداخت کنید براحتی از تمام امکانات این برنامه استفاده کنید و پس از رفتن به استور و دیدن قیمت برنامه تعجب زده نشوید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept