رام ایران برای لومیا ۱۳۲۰ اپدیت لومیا Denim را هم دریافت کرد

اپدیت لومیا ساین Cyan برای نوکیا لومیا 1320 منتشر شد

در مطالب قبلی مطلبی را منتشر کرده بودیم که کدام گوشی های لومیا رام کشور ایران را دارند و در ان ذکر کردیم که به هر گوشی که میبینید نگویید رام ایران دارد و قسمت Operator در گزینه Extra+Info ربطی به کشور رام ندارد. اکنون گوشی دیگری نیز به این لیست اضافه شده است و ان گوشی, لومیایی نیست جز لومیا ۱۳۲۰ و البته که همه چیز به هین جا ختم نمیشود و رام ایران برای لومیا ۱۳۲۰ اپدیت لومیا Denim را هم دریافت کرد.

خب این خبر که رام ایران برای گوشی های بیشتری منتشر شده است نشان میدهد مایکروسافت از اهمیت کشور ایران در دنیای ویندوز فون باخبر است و رام اختصاصی برای کشور ما منتشر میکند و همچنین این اواخر چند گزینه دیگر را نیز برای ایران انجام داد که از ان جمله میتوان قرار دادن تقویم شمسی در ویندوز ۱۰ را نام برد.

رام ایران برای لومیا 1320 اپدیت لومیا Denim را هم دریافت کرد

لیست گوشی های لومیا که رام ایران را دارند عبارتند از:

  • لومیا ۹۳۰
  • لومیا ۵۳۰ دوسیم کارت
  • لومیا ۵۳۵ دوسیم کارت
  • لومیا ۶۳۰ دو سیم کارت
  • لومیا ۱۳۲۰

حال خبر جالبتر اینجاست که ایران نه تنها دارای رام های گوشی های مختلف شده است. بلکه در عرصه دریافت اپدیت نیز یکی از بروزترین هاست. اکنون شما میتوانید لومیا Denim را بر روی رام ایران لومیا ۱۳۲۰ دریافت کنید و از ان لذت ببرید در حالیکه هنوز لومیا Denim برای خیلی از کاربران منتشر نشده است و این یک خبر خیلی خوب از سوی مایکروسافت برای ایرانیان است. امید است در اینده رام ایران هر چه وسیعتر و یکی از بروزترین ها باشد و تا ما کاربران ایرانی همه رام ایران را نصب کنیم.

3 نظرات
  1. Faroogh کاربر می گوید

    خبری از دنیم برای ۱۰۲۰ خاورمیانه نیست؟

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      اخرین اخبار همین خبر هایی هستند که در سایت قرار میگیرند

  2. امید کاربر می گوید

    سلام رام ایران برای ۱۳۲۰ ۴g ساپرت میکنه؟؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept