دانلود Solar Warfare ویندوزفون، بازی سه بعدی با فضانوردی تیر انداز

دانلود Solar Warfare ویندوزفون، بازی سه بعدی با فضانوردی تیر انداز

Solar Warfare یک بازی سه بعدی برای ویندوزفون که شما در یک سفینه فضایی هستید و در یک فضای سه بعدی در حال پرواز هستید و تیراندازی نیز باید بکنید و این سبک بازی کمتر در بازی های ویندوزفون دیده میشود. بازی یک گرافیک سه بعدی روان و رنگارنگ دارد. کنترل بازی نیز به اندازه کافی روان و خوب است و با حرکت دادن گوشی است. علاوه بر اینها بازی از رم های ۵۱۲ مگابایت نیز پشتیبانی میکند و این یک خبر خیلی خوب برای این بازی سه بعدی است.

دانلود Solar Warfare ویندوزفون، بازی سه بعدی با فضانوردی تیر انداز (2)

بازی از انجا شروع میشود که شما در یک سفینه فضایی به تنهایی نشسته اید و باید علیه گروهی از دشمنان بیگانه مبارزه کنید. کنترل بازی بسیار اسان و ساده است برای یادگیری. گوشی خود را به هر سمتی که میخواهید حرکت دهید تا سفینه نیز به ان سمت حرکت کند و با لمس کردن صفحه راست گوشی خود تیراندازی به صورت مستمر شروع میشود. در گوشه سمت راست یک کنترل برای پرتاب یک موشک قوی دارد که میتوانید ان را در بازی خریداری کنید.

سفینه به خودی خود حرکت میکند و نیازی به شروع حرکت نیست. یک دکمه نیز در سمت چپ و گوشه پایین قرار دارد که با فشار دادن ان سرعت سفینه اتون افزایش میابد. و برای توقف سفینه در مقابل دشمنان و تیراندازی به انها براحتی با لمس و نگهداری انگشت میتوانید سفینه خود را از حرکت کردن نگه دارید که البته چرخش نیز براحتی انجام میشود.

دانلود Solar Warfare ویندوزفون، بازی سه بعدی با فضانوردی تیر انداز

بعد از انجام ماموریت و اتمام مرحله، امتیاز و سکه به شما داده میشود که شما میتوانید در فروشگاه بازی بروید و موشک بخرید و سفینه خود را مجهز کنید و قوی تر شوید. این بازی قرار بوده با کنترل Moga باشد که این قول موفق نشد ولی همینکه بازی سه بعدی در این سبک به ویندوزفون راه پیدا کند و تعداد ان افزایش پیدا کند عالیست.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept