دانلود یو سی بروزر UC Browser ویندوزفون، مرورگر سریع و کم مصرف اینترنت

دانلود یو سی بروزر UC Browser ویندوزفون، مرورگر سریع و کم مصرف اینترنت

بهترین مرورگر اینترنت که بعد از  اینترنت اکسپلورر گوشی میتواند مورد استفاده شما قرار بگیرد، مرورگر یوسی بروزر UC Browser میباشد. یک مرورگر بسیار سریع که البته سریع بودن خود را مدیون کم مصرف کردن خود میباشد. اولین مرورگر استور با بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود و بهترین مرورگر ویندوزفون در سال ۲۰۱۴ نیز نامیده شده است.

مرورگر یو سی بروزر UC Browser امکانات بسیار زیاد و خوبی را دارد که ان را بهترین مرورگر کرده است و در اینجا برخی امکانات متنوع برنامه را توضیح میدهیم:

حالت Night Mode برای بسیار از ما که در شب به مرور اینترنت میپردازیم بسیار مناسب است، در این حالت صفحه مرورگر به رنگ های تیره و سیاه در می اید و البته نور صفحه نیز کمتر میشود و بدین نحو روشنایی صفحه به شدت کمتر میشود که هم مصرف را پایینتر می اورد و هم چشم را اذیت نمیکند.

حالت Desktop Mode که به شما این اجازه را میدهد تا سایت ها و صفحات اینترنتی را در سایز اصلی خود و همچنان که در کامپیوتر خود میبینید، مشاهده کنید و از قالب نسخه موبایل بودنشان راحت شوید.

یو سی بروزر UC Browser بسیار انعطاف پذیر نیز هست، بطور مثال میتوانید نور صفحه را در ان بصورت کامل تغییر دهید، میتوانید حالتی را انتخاب کنید که فقط متن نمایش داده شود و عکس های مطلب نشان داده نشوند، اگر از تم ساده برنامه خوشتان نمی آید میتوانید تم برنامه را از بین تم های موجود عوض کنید و یا اینکه عکس مورد علاقه خود را بر روی ان قرار دهید.

دانلود یو سی بروزر UC Browser ویندوزفون، مرورگر سریع و کم مصرف اینترنت

قابلیت استفاده از چندین تب بصورت همزمان Multi-Tab و رفتن سریع به هرکدام از آنها، قبلیت اسکن کد های QR و حالت Speed Dial که به شما اجازه دسترسی بسیار سریع به سایت مورد علاقه تان را میدهد، به این حالت که آن را بر روی صفحه اصلی برنامه پین میکند.

یکی دیگر از مزایای خوب و کاربردی برنامه قابلیت دانلود منیجر بودن ان است که دانلود های خود توسط یو سی بروزر UC Browser را میتوانید به حافظه گوشی خود انتقال دهید، که البته دانلود با این مرورگر با نهایت سرعت موجود صورت میگیرد.

✔ لینک دانلود مرورگر اینترنت یو سی بروزر UC Browser از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – حجم ۸ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept