دانلود موزیک پلیر MusikPlayer ویندوزفون، یکی از بهترین جایگزین های Xbox Music

دانلود موزیک پلیر MusikPlayer یک جایگزین مناسب برای ایکس باکس موزیک

در ویندوزفون ۸٫۱ مایکروسافت با جدا کردن قسمت پخش موزیک از سیستم عامل، امکان ارائه ی آپدیت های بیشتری را برای آن فراهم آورد. با این وجود هنوز کاستی های زیادی در Xbox Music وجود دارد و این کاستی ها موجب شده تا کاربران ویندوزفون به پلیرهای دیگری روی بیاورند.

MusikPlayer توسط یک دولوپر مستقل هندی به نام Shoban Kumar، ساخته شده است. MusikPlayer برنامه بسیار خوبی برای لذت بردن از کالکشن موسیقی شماست. این برنامه قابلیت اجرای فایل های DRM برنامه Xbox Music نیست ولی برای پخش کردن آهنگ های خودتان یا آهنگ هایی که با برنامه MixRadio دانلود کرده اید، برنامه ی فوق العاده ای است.

دانلود موزیک پلیر MusikPlayer یک جایگزین مناسب برای ایکس باکس موزیک

در هنگام اجرا MusikPlayer برنامه بسیار ساده ای است، دکمه ها کاملا مرتب در پایین صفحه و در زیر یک دیسک که عکس کاور آهنگ را نشان می دهد، قرار گرفته اند. با ضربه زدن بر روی دیسک می توانید کالکشن آهنگ های خود را مشاهده کنید که به ترتیب آهنگ، آلبوم یا خواننده مرتب شده اند.

دکمه جستجوی کوچکی در بالای صفحه تعبیه شده است که با کمک آن می توانید در میان آهنگ های خود جستجو کنید. از ویژگی های خوب این امکان جستجو یکی ساده کردن کار شما برای پیدا کردن یک آهنگ خاص و دیگری کامل کردن خودکار اسمی است که شما در حال تایپ آن هستید.

در آپدیت جدید این برنامه امکان استفاده از کاشی شیشه ای هم به آن اضافه شده است که لوگوی کوچکی از برنامه بر روی کاشی آن قرار می گیرد. با توجه به توضیحات سازنده برنامه در استور، وی درحال کارکردن برای افزودن امکان استفاده از اشاره برای کنترل پلیر و امکانات جالب دیگری است.

این برنامه در استور ویندوزفون با قیمت ۱٫۴۹$ عرضه شده است اما نگران نباشید، نسخه آزمایشی (try) برنامه دارای تمام امکانات نسخه اصلی و همچنین بدون تبلیغات است و نسخه پولی فقط برای کسانی است که می خواهند از این برنامه نویس حمایت کنند. همین حالا این برنامه فوق العاده را از استور دانلود کنید و تجربه خود از استفاده از آن را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

✔ لینک دانلود موسیقی پلیر MusikPlayer از استور – ویندوزفون ۸٫۱ – حجم ۲ مگابایت (هیچ تفاوتی بین نسخه پولی و رایگان برنامه نیست و پولی بودن آن صرف کمک به برنامه نویس در صورت دلخواه است)

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept