دانلود برنامه App Folder پوشه یا فولدربندی کاشی ها در ویندوزفون برای صفحه اصلی

دانلود پوشه بندی و فولدر بندی ویندوزفوندانلود پوشه بندی و فولدر بندی ویندوزفون

این برنامه فولدر بندی یک ویژگی خوب را درویندوزفون به شما میدهد و آن اینست که شما میتوانید یک پوشه از برنامه ها و یا کاشی های مورد علاقه خود بسازید. اگر شما از کاشی های بسیار زیادی بر روی صفحه خود استفاده میکنید و برای شما تعداد زیاد آنها آزار دهنده است و از طرفی نیز شاید تعداد زیادی از آنها در یک موضوع مشخص باشند (ممکن هم هست که نباشند!) شما میتوانید با ساخت فولدر و یا پوشه آنها را در داخل یک پوشه قرار دهید برای آن نام بگذارید و سایز های مختلف آن را انتخاب کنید.

با برنامه App Folder صفحه شروع خود را زیباتر کنید و دسترسی به برنامه هایتان را هر چه سریعتر و آسانتر بسازید. شما میتوانید برنامه های مشابهی را کنار هم داخل یک پوشه قرار دهید و یا اینکه تنظیماتی که بیشتر از همه استفاده میکنید را در یکجا قرار دهید.
نحوه کار بسیار ساده است: ابتدا یک نام برای پوشه مورد نظر انتخاب میکنید، سپس برنامه ها و تنظیمات مورد نظر را در داخل آن قرار دهید و آن را بر روی صفحه اصلی پین کنید. شما میتوانید به هر تعدادی که بخواهید پوشه بسازید و آن را بر روی صفحه اصلی ویندوزفون خود پین کنید.

App_Folder_WP فولدر بندی در ویندوزفون

گوشی های سامسونگ ویندوزفونی این ویژگی را در ابتدا داشتند ولی گوشی های لومیا ویندوزفون از این قابلیت برخوردار نبودند. این برنامه منحصرا برای سری لومیا نوکیا (یا همان مایکروسافت) است که این ویژگی را به آن اصافه میکند و میتوانید یک صفحه شروع منظم تر و حرفه ای تر را داشته باشید. این برنامه برای نوکیا بود که بدلیل خرید آن توسط مایکروسافت منتشر کننده این برنامه “مایکروسافت موبایل Microsoft Mobile” تغییر کرده است.

✔ لینک دانلود نرم افزار فولدر بندی App Folder از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – ۱ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept