دانلود برنامه چت نیمباز Nimbuzz ویندوزفون ، پیام متنی و تماس صوتی رایگان

دانلود مسنجر نیمباز ویندوزفون

در پست های قبل برنامه های چت ویندوزفون رایگان و مفیدی را برای شما قرار دادیم و در این پست نرم افزار مسنجر نیمباز ویندوزفون را معرفی میکنیم. نیمباز یک برنامه چت است که از طریق آن میتوانید پیام های متنی رایگان را برای دوستان خود ارسال کنید. برای ورود به نیمباز احتیاج یه یک آی دی اختصاصی دارید و همچون برخی مسنجر ها و برنامه های چت قبلی، شماره تنها کافی نیست. هنگام ورود به نیمباز با آی دی خود این برنامه بصورت خودکار تمام شماره های شما را بررسی میکند و افرادی که نیمباز را دارند و در دفترچه تلفن شما شماره همراه آنها هست را برای دوستی به شما پیشنهاد میدهد. از خوبی های برنامه چت نیمباز اینست که شما نه تنها با افرادی که این برنامه را دارند میتوانید چت کنید، بلکه میتوانید با اضافه کردن دوستان فیسبوک و گوگل خود با آنها در نیمباز خود چت کنید، بطور مثال دوست شما در فیسبوک آنلاین است و شما در نیمباز به صورت آنلاین میتوانید با او چت کنید.

نیمباز یک ویژگی دیگر هم داراست و آن دارا بودن اتاق های چت و قابلیت رفتن به انواع اتاق های چت و یا ساختن اتاق شخصی برای دوستان یا خانواده شما است. یکی دیگر از ویژگی های جالب این برنامه گزینه “Meet a Stronger” میباشد که با این ویژگی شما بطور تصادفی به فردی وصل میشوید و میتوانید با آن چت کنید. قابلیت ارسال عکس و فیلم نیز برای این مسنجر ویندوزفون موجود است.

یکی از ایرادات این برنامه مسنجر خروج های ناگهانی از این برنامه وقطع شدن اتصال است که این اشکال در تمام نسخه های این برنامه و برای تمام پلتفرم ها وجود دارد و یکی دیگر وجود bot هایی که واقعا تعداد آنها در این مسنجر بسیار بالاست.

مشخصات برنامه:
حجم دانلود: ۵ مگابایت
قابل اجرا بر روی سیستم عامل: ویندوزفون ۷٫۵ و ۸ و ۸٫۱
لینک دانلود:

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید:

لینک دانلود ویندوزفون
یا از کد QR آن استفاده کنید:

تصاویری از محیط برنامه:

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/2775abb9-8f7a-4b69-a7a4-c007a5508213?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/8c37109e-8d86-4499-bc14-a93bdeee3602?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept