دانلود برنامه صحت کد ملی برای ویندوزفون

دانلود برنامه صحت کد ملی برای ویندوزفون

یک برنامه ایرانی دیگر اکنون برای ویندوزفون منتشر شد. در این اوخر برنامه های زیادی برای ویندوزفون با عنوان ایرانی بودن منتشر شده اند که هر کدام ویژگی های خاص خود را داشتند. اکنون برنامه صحت کد ملی برای ویندوزفون توسط یکی دیگر از برنامه نویسان فارسی منتشر شد که میتوانید از ان استفاده کنید و لذت ببرید.

توسط این نرم افزار شما میتوانید تشخیص دهید که کد ملی برای چه شخصی است و در روش دیگر میتوانید از درست بودن کد ملی افراد مطمئن شوید.

رابط کاربری برنامه بسیار ساده است و کار با ان نیز ساده تر. نیاز به هیچ کار خاصی نیست. فقط کافی است که کد ملی مورد نظر خود را بر روی عبارت مشخص شده وارد کنید و گزینه “بررسی کن” را فشار دهید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/31187061-97ed-4d70-94d6-49f439457942?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

اکنون میتوانید این برنامه را از استور ویندوزفون دانلود کنید و ان را در کنار دیگر برنامه های فارسی خود داشته باشید و از ان لذت ببرید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept