دانلود برنامه بسیار کاربردی و همه کاره ویندوزفون به نام #۱ ToolKit

دانلود نرم افزار کاربردی و همه کاره ویندوزفون

برخی ابزار های سیستمی وجود دارند که بر روی دستگاه نیستند و بصورت جانبی ما باید آنها را نصب کنیم و برای نصبشان گاهی بسیار زیاد به دنبال یک برنامه در استور میگردیم، گاهی چندبرنامه را نصب میکنیم که از هر کدام یک قابلیت مفید را استفاده میکنیم و یا گاهی مجبوریم برنامه را بخریم صرف بخاطر یک قابلیت مورد دلخواه ما. اما همه ابزار های جانبی گوشی در برنامه ویندوزفونی به نام #۱ ToolKit جمع شده اند.

#۱ ToolKit یک برنامه کاربردی و عالی برای ویندوزفون است که پنج دسته از ابزار و در کل ۱۶ ابزار مختلف را در خود گنجانده و براحتی میتوانید از هر کدام که خواستید استفاده کنید. دسته های کاربردی این برنامه عبارتند از:
✔ ابزارهای متری: خط کش، قطب نما، نقاله و تراز
✔ ابزار های راحت کننده کار: ذره بین، دکمه خاموش و روشن کردن فلش گوشی، آینه و One Tap
✔ ابزارهای تبدیل کننده: تبدیل کننده واحد ها، NFC Writer
✔ ابزار صدایی: اندازه گیری کننده نویز، رکوردر یا ضبط صدا
✔ ابزارهای زمانی: زمانسنج، کرنومتر، ساعت جهانی و بخش نشان دهنده مشخصات سیستمی

این برنامه قابلیت پشتیبانی از کاشی شفاف را نیز داراست. همانطور که در بالا لیست کارهای این برنامه نوشته شد میبینید که برنامه دارای قابلیت های زیادی است و ویژگی های خوب و کاربردی را در اختیارتان قرار میدهد. از ابزار متری که میتوانید از گوشی خود بعنوان یک خطکش استفاده کنید و یا ابزار زمانی که ابزار زمانسنج را برای شما می آورد یا رکوردر و ضبط کننده صدا و یا حتی تبدیل کننده واحد ها که ممکن است بسته به زندگی شما به صورت روزمره مورد احتیاجتان باشند و یا هراز چند گاهی مورد استفاده قرار بگیرند وحتی اگر ابزاری بیشتر مورد استفاده شما بود میتوانید آن را به صفحه اصلی پین کنید. اگر شما هم چند عدد از ابزار بالا برایتان کاربردی است، میتوانید برنامه را بصورت رایگان نصب و امتحان کنید و نظرتان را برای ما نیز بنویسید.

مشخصات برنامه:
حجم دانلود: ۶ مگابایت
قابل اجرا بر روی سیستم عامل: ویندوزفون ۸ و ۸٫۱
لینک دانلود:

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید:

لینک دانلود ویندوزفون
یا از کد QR آن استفاده کنید:

تصاویری از محیط برنامه:

 

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/7a9075fa-cb85-4e91-b3e8-74648412cea8?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/3e2c2296-52ca-4222-90db-447348472021?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept