دانلود بازی Incandescence برای ویندوزفون که ریتم شما را میسنجد

دانلود بازی Incandescence برای ویندوزفون که ریتم شما را میسنجد

Incandescence بازی ویندوزفونی بر اساس بیت موسیقی است که مهارت ریتم، عکس العمل و سرعت شما را میسنجد. در این بازی ویندوزفون انگشت شما در حکم یک درام کار میکند و باید با انها ریتمی همانند موسیقی که در پس زمینه اجرا میشود بسازید و اینکار بوسیله دایره هایی است که بر روی صفحه قرار دارند.

Incandescence شاید شما را کمی یاد بازی محبوب SongArc بیاندازد و البته کمی ساده تر. این بازی برای پیشرفت و حرفه ای تر شدن جای زیادی دارد. برای رم های ۵۱۲ مگابایت نیز قابل اجراست.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/6b2cc970-4441-4fd3-afd1-d10937406cea?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

سبک بازی بسیار ساده است شما در صفحه بازی با تعدادی دایره روبه رو هستید که در ردیف های منظمی کنار هم قرار گرفته اند. این دایره ها به ترتیب و هماهنگ با ریتم موسیقی که پخش میشود روشن میشوند و شما باید وقتی روشن شدند به انها ضربه بزنید.

این بازی در بدو شروع شدن کمی برای شما اموزشی کار میکند و میتوانید ان را یاد بگیرید. هر چه جلوتر بروید بازی نیز سریعتر میشود و باید با هماهنگی با موسیقی پس زمینه سرعت خود را نیز زیاد کنید. تعداد دایره ها نیز در بازی ممکن است چهار یا دو یا سه تا باشد. بازی از حالت چند ضربه همزمان multi-touch نیز پشتیبانی میکند. پس اگر همزمان دو دایره با هم روشن شدند تعجب نکنید و هر دو را با هم بزنید.

هم اکنون میتوانید این بازی جالب را بوسیله لینک زیر از استور ویندوزفون دانلود کنید.

لینک دانلود بازی Incandescence برای ویندوزفون ۸ به بالا – حجم ۱۷ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept