دانلود بازی Gibbets 2 ویندوزفون، یک بازی سرعتی برای نجات مردم!

دانلود بازی Gibbets 2 ویندوزفون، یک بازی سرعتی برای نجات مردم!

در بازی Gibbets 2 مردم دار زده شده در حال خفه شدن و مرگ هستند و شما باید از مهارت تیراندازی خود استفاده کنید تا آنها را نجات دهید. داستان ساخت بازی یکم اذیت کننده است و مناسب نیست! اما بازی آن بطور جالبی سرگرم کننده است. این بازی بر روی دیگر پلتفرم ها همچون اندروید و آی او اس هم موجود است اما اکنون کاربران ویندوزفون نیز میتوانند از ان استفاده کنند.

در این بازی شما باید تیر خود را از کمان شلیک کنید و طناب ها را ببرید. برای شلیک کردن، هر جایی از صفحه که مدنظرتان است را فشار دهید و نگه دارید، جهت را با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه مشخص کنید و شلیک کنید. یک فلش نیز بر روی صفحه وجود دارد که مسیر تیر شما را مشخص میکند. این بازی تقریبا شبیه بازی معروف انگری بردز است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/70d8b169-8f14-41e6-97b9-10e1c7ba1bf7?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

در بالای سر هر فردی که بر بالای دار است و در حال مرگ یک مقدار معینی وجود دارد که زمان زنده بودن آن فرد را نشان میدهد. شما میتوانید به رنگ صورت آنها نیز نگاه کنید که وقتی زمانشان در حال اتمام است، عوض میشود. اگر زمان تمام شود و آنها را ازاد نکنید، میمیرند.

شما تعداد محدودی تیر در هر مرحله دارید. هر چه یک مرحله را با تیر های کمتری تمام کنید امتیاز بیشتری کسب میکنید. شما میتوانید حباب های امتیازی که در اطراف بازی هستند را نیز مورد عصابت قرار دهید، زدن آنها امتیاز بیشتری به شما میدهد و شما در هر مرحله میتوانید ۳ ستاره را دریافت کنید. همچنین میتوانید اچیومنت ها و جایزه ها را آزاد کنید.

در بازی Gibbets 2 بیش از ۵۰ مرحله متفاوت وجود دارد. متاسفانه این بازی از رم های پایین (۵۱۲ مگابایت) پشتیبانی نمیکند. بازی رایگان است اما در ابزی تبلیغات وجود دارد.

✔ لینک دانلود بازی Gibbets 2 از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – ۲۸ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept