دانلود بازی پازلی لوله کشی Plumber Reloaded ویندوزفون

دانلود بازی پازلی لوله کشی Plumber Reloaded ویندوزفون

اگر شما دنبال بازی های پازلی و فکری میگردید که تعداد مراحل چالش برانگیز بالایی نیز داشته باشد بازی Plumber Reloaded برای ویندوزفون را امتحان کنید. این بازی از شما میخواهد که عناصر مختلف را بوسیله لوله بهم متصل کنید و بازی جایی جالب میشود که شما گیج میشوید و نمیتوانید لوله ها را بهم وصل کنید. این بازی از گوشی هایی با رم پایین ۵۱۲ مگابایت نیز پشتیبانی میکند.

البته یک بازی بیش از حد پیچیده نیست ولی ۶ سطح مختلف سختی را داراست و دارای ۴۳۰ مرحله سختی و سه سبک متفاوت بازی است که ساعت ها شما را سرگرم میکند.

سه سبک بازی از جمله standard game است که شما باید در سریعترین وقت ممکن بازی را تمام کنید، timed mode که شما زمان محدودی دارید و حالت marathon که به نوعی تمرینی میباشد و نه محدودیت زمانی و نه محدودیت امتیازی داراست.

در بازی شما باید کاشی هایی با عناصر همشکل را بوسیله لوله بهم متصل کنید. برای اینکار کافیست انگشت خود را بر روی یکی از کاشی های ابتدا یا انتها نگه دارید و بر روی صفحه بکشید تا لوله ها بوجود آیند و آن را به همان عنصر در طرف دیگر وصل کنید. برای آنکه اینکار را از اول انجام دهید فقط کافیست بر روی یکی از کاشی های ابتدا و انتهای بازی ضربه بزنید.

دانلود بازی پازلی لوله کشی Plumber Reloaded ویندوزفون

در قسمت پایین صفحه یک صفحه وجود دارد که در آن شما تعداد قلب ها، مراحل طی شده، امتیاز و زمان را مشاهده میکنید. برخی مراحل زمان دارند(که مدت زمان آن متفاوت است) و وقتی زمان تمام شود یک قلب از شما گرفته میشود.

بازی دارای باگ های مختلفی است که شاید شما هم با بازی به آنها پی ببرید و آنها را پیدا کنید که امیدواریم انها در آپدیت ها برطرف شوند.

✔ لینک دانلود بازی پازلی لوله کشی Plumber Reloaded نسخه Demo – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – حجم ۶ مگابایت

✔ لینک دانلود بازی پازلی لوله کشی Plumber Reloaded نسخه اصلی و پولی – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – قیمت ۰٫۹۹$ – حجم ۶ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept