دانلود بازی ماجراجویانه و داستانی The Veil ویندوزفون، اگر به داستان توجه نمیکنید، دانلود نکنید!

دانلود بازی ماجراجویانه و داستانی The Veil ویندوزفون، اگر به داستان توجه نمیکنید، دانلود نکنید!

The Veil یک بازی ماجراجویانه و داستانی است که برای ویندوزفون منتشر شده است. شما در این بازی در یک زیر دریایی هستید که در اعماق اقیانوس و در زیر یخ ها باید حرکت کنید و مسیر زیردریایی را مشخص کنید. در بین بازی هم نشانه ها و علامت هایی وجود دارند که به شما کمک میکنند تا راز ها و داستان های بازی را به جلو بروید و بگذرانید.

داستان بازی از مسافران شمال شرقی کانادا گرفته شده شده که کشتی شان آنجا غرق شد که برخی از آنها هرگز پیدا نشدند، این بازی بیشتر بر روی جنبه داستان وار بودنش تمرکز کرده است. مکانیک بازی بسیار ساده است کافیست شما انگشت خود را در هر جایی که میخواهید بگذارید و نگه دارید و زیر دریایی به همان سمت حرکت میکند.

توجه کنید که این در این بازی شما در یک زیر دریایی و در عمق آب ها هستید و صداهایی میشنوید که شما را هدایت میکنند، اگر شما به داستان بازی توجه نکنید بازی به سرعت برای شما خسته کننده خواهد شد. زیر دریایی بسیار آهسته حرکت میکند و هنگامی شما به بن بست بخورید کامل شما را ناامید میکند و شما باید دور بزنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/c77c05e4-b743-4394-a185-89e09d358cd2?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

هندزفیری خود را بگذارید و در بین کوه های یخ و در اعماق دریا به کشف راز ها بپردازید. برخی ویژگی های بازی که در استور ذکر شده است:
– محیط های زیبا برای کشف کردن و گشتن
– بازی در کل دارای چهار قسمت است
– صداگذاری عالی و خوب– ۱۵ – ۲۵ دقیقه زمانی است که برای گذراند هر قسمت لازم است و یک بازی کوتاه را برای هنگامی که در ایستگاه اتوبوس هستید و… را فراهم میکند.
– یک بازی آرام و متکی بر داستان

توصیه میکنم اگر به داستان بازی توجه نمیکنید آن را دانلود نکنید چون حجم دانلود نسبتا بالایی نیز دارد.

✔ لینک دانلود بازی ماجراجویانه و داستانی The Veil از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – ۱۰۲ مگابایت

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/120ff1ed-bb2b-4a7a-b014-738b77c75f37?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept