تماس صوتی Whatsapp ویندوز فون به نسخه بتا این برنامه اضافه شد

تماس صوتی Whatsapp ویندوز فون به نسخه بتا این برنامه اضافه شد

همانطور که میدانید واتساپ یک نسخه ازمایشی نیز در استور ویندوزفون دارد که اپدیت ها ابتدا برای ان منتشر میشود و سپس اگر مشکلی وجود نداشت همان اپدیت برای نسخه اصلی نیز منتشر میشود. هم اکنون نسخه ازمایشی و بتا واتساپ ویندوز فون اپدیتی دریافت کرد که قابلیت تماس صوتی به ان اضافه شد. و این ویژگی ایست که کاربران بشدت دنبال ان در ویندوز فون بودند.

همیشه اسکایپ در زمینه تماس ویدیویی فعال و برتر از باقی بوده است ولی خب تماس صوتی را داریم که به واتساپ اضافه شده و در اینده نیز در اپدیتی برای نسخه اصلی خواهد امد و تمام کاربران میتوانند از تماس صوتی Whatsapp ویندوز فون بهره ببرند. شاید نیز واتساپ از اسکایپ پیشی بگیرد نظر شما چیست؟

متاسافنه اگر در برنامه تست کننده های واتساپ ثبت نام نکرده اید فعلا نمیتوانید از این قابلیت استفاده کنید تا اینکه در نسخه اصلی اضافه شود و در صورت اضافه شدن در اسرع وقت خبر ان برای شما منتشر خواهد شد. هنوز خبری از اینکه چه زمانی بر روی نسخه اصلی این اپدیت منتشر میشود نیست. اگر خیلی مشتاق هستید میتوانید ویدیو این تماس صوتی را در گوشی لومیا Icon با یک گوشی آیفون مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept