تقویم فارسی Jalali Calendar برای ویندوز فون با مناسبت های ۹۴ اپدیت شد

تقویم فارسی ویندوزفون

اگر از کاربران ویندوز فون در ایران هستید حتما با نام برنامه تقویم فارسی Jalali Calendar برای ویندوز فون اشنا هستید و اکنون این برنامه عالی با اضافه شدن مناسب های سال ۹۴ به برنامه اش اپدیت شد.

در این نسخه بر اساس استور برنامه به نسخه ۵٫۹٫۷ اپدیت شده است و در این نسخه علاوه بر اضافه شدن مناسبت های ۹۴ برخی شهرهای دیگر نیز به اوقات شرعی برنامه اضافه شده اند.

 

تغییرات نسخه ۵٫۹٫۷ برنامه تقویم فارسی Jalali Calendar برای ویندوز فون

  • تنظیم مناسبت های سال ۱۳۹۴ بر اساس تقویم ژئوفیزیک دانشگاه تهران
  • اضافه شدن شهرهای جدید به قسمت اوقات شرعی

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/1af1fe9c-0673-4ee7-ac83-6a161ad6b431?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

البته در نسخه جدید ویندوز فون یعنی ویندوز ۱۰ برای گوشی مایکروسافت تفویم شمسی را وارد کرده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این تقویم شمسی و ایرانی تا چه حد قوی و حرفه ایست و ایا میتواند نیازهای کاربران را برطرف کند؟ ایا جایگزین بهترین برنامه فارسی یعنی تقویم جلالی ویندوز فون خواهد شد و یا کاربران باز هم نیاز به این تقویم عالی ساخته شده ایرانی هستند؟ همه چیز در اینده مشخص میشود. اکنون میتوانید این تقویم عالی فارسی را از لینک زیر از استور ویندوز فون دانلود و یا اپدیت کنید و از ان لذت ببرید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept