تاخیر منتشر شدن پخش کننده VLC برای ویندوزفون همچنان ادامه دارد

تاخیر منتشر شدن پخش کننده VLC برای ویندوزفون همچنان ادامه دارد

بنظر میرسد که همچنان گروه برنامه نویسان SAGA در حال کار بر روی پخش کننده VLC برای ویندوزفون هستند و همچنان در حال مبارزه با موانعی هستند که پیش رویشان قرار گرفته است. یک خبر نسبتا خوب اینست که Thomas Nigro خبر از کامل شدن این پخش کننده برای ویندوز ۸٫۱ داده است و مدت زمان کمی مانده تا ان را بر روی لپ تاپ و دسکتاپ و تبلت خود داشته باشید.

نسخه ویندوز ۸٫۱ دارای رابط کاربری متناسب با ویندوز است و طراحی جدیدی داراست. اما اینکه نسخه ویندوزفون ان کی منتشر میشود و یک پخش کننده کاربردی و عالی خواهیم داشت معلوم نیست. در حالیکه برنامه نویس این پلیر Nigro طی توییتی اعلام کرده: ” کمی صبر داشته باشید، ما داریم سخت روی این پروژه کار میکنیم تا بهترین تجربه را برای شما به ارمغان بیاریم.”

تاخیر منتشر شدن پخش کننده VLC برای ویندوزفون همچنان ادامه دارد
عکسی از VLC برای ویندوزفون

Nigro همچنین در ادامه در توییت های دیگری اعلام کرده که ” هنوز برخی مشکلات را باید برطرف کنیم. ما در مورد نسخه ویندوزفون تاخیر داشتیم. ما ترجیح میدیم یه نسخه خوب را منتشر کنیم بجای اینکه یه نسخه پر از باگ را به کاربران بدیم.”

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept