بهترین بازی های Gameloft برای ویندوز فون

استور ویندوز فون اکنون پر است از بازی های باکیفیت و مختلف که برای شرکت های بزرگ سازنده بازی و برنامه ها هستند و یکی از این شرکت ها شرکت بسیار معروف Gameloft است.

در این مطلب نیز میخواهیم چند عدد از بهترین بازی های Gameloft برای ویندوز فون را معرفی کنیم که البته این انتخاب ها سلیقه ای هستند. این شرکت بازی های معروف و بسیار بسیار بزرگی را منتشر کرده که هر کدام از دیگری بهتر و زیباتر هستند، اما خب بالاخره گلچینی از انها را قرار میدهیم.

بازی Brothers in Arms 3: Sons of War

Brothers in Arms 3: Sons of War برای ویندوز فون از Gameloft منتشر شد

بعنوان فرمانده یک تیم باید تیم خود را هدایت کنید و از ویژگی های خاص هر کدام استفاده کنید تا بتوانید بر جنگ پیروز شوید. میتوانید اسلحه ها را ارتقا دهید و مهارت های خود را بهتر کنید تا در بالای سر همه دشمن ها قرار بگیرید و پیروز شوید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/58740641-748a-4462-b15b-218cd8006980?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

در بازی Brothers in Arms 3: Sons of War برای ویندوز فون میتوانید برادران مختلفی را انتخاب کنید و تیم خود را بسازید، گروهی دیگر را استخدام کنید و ویژگی های خاص انها را بخرید و در جنگ نیز استفاده کنید. بازی شخص سوم است و حرکت کردن در هر جای بازی ازاد است و از گرافیک روانی برخوردار است. این بازی انلاین است و برای اجرا به رم حداقل ۱گیگابایت احتیاج دارد.

بازی Dragon Mania Legends

بازی Dragon Mania Legends دنیای اژدها های خود را در ویندوز فون بسازید

ایا شما هم به اژدها ها علاقه دارین؟ میتوانید با بازی Dragon Mania Legends دنیای اژدها های خود را در ویندوز فون بسازید و از ویژگی های جالب این بازی لذت ببرید. یکی دیگر از بازی های رایگان گیم لافت که اکنون میتوانید از استور ویندوز فون دانلود کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/cbb1e2b2-ef75-495c-a0e4-4bd9c1e2e8b8?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

این بازی بیش از ۱۰۰ اژدها دارد که میتوانید انها را انتخاب کنید و انها را رشد دهید تا به ارباب اژدها ها تبدیل کنید. هم اکنون این بازی رایگان گیم لافت را میتوانید از استور دانلود کنید و دنیای مخصوص اژدها های خود را داشته باشید. این بازی از رم های ۵۱۲ مگابایت پشتیبانی میکند.

بازی Rival Knights

در این بازی شما در نقش یک شوالیه هستید و در یک صحنه نبرد واقعی با صحنه پردازی زیبا توسط دوربین ها با زاویه های مختلف، قرار میگیرید. یک تجربه فوق العاده از مبارزه رو در رو و سریع و اعتیادآور که در آن مهارت جنگندگی شما با زمان بندی و هدفگیری ها مناسب قویتر خواهد شد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/98d98532-8207-4c75-b3c9-260d3f0c8d51?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

علاوه بر اینها شما میتوانید در طول بازی بالغ بر ۱۲۰ نوع از تجهیزات مختلف جنگی از جمله: کلاه خود، زره و… را آزاد کنید و خود را هر چه قویتر بسازید.

بازی Pastry Paradise

 

Pastry Paradise برای ویندوز فون بازی پازلی جدید جالب از gameloft

gameloft بازی پازلی جدیدی را برای هر سه سیستم عامل ویندوز فون و ای او اس و اندروید منتشر کرد، Pastry Paradise بازی پازلی جدید gameloft برای ویندوز فون که در ان باید سه یا بیشتر از اشکال مثل هم را با هم بزنید تا صفحه پازل پاک شود و امتیاز کسب کنید که البته این بازی کمی با بازی های دیگر در این سبک متفاوت است. استفاده از کیک و مواد خوشمزه باعث میشود که بازی جالب بنظر برسد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/35c2cd66-51d5-4dc7-a465-b349c9b5ee45?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

تمام شد اما صبر کنید. از این بازی ها خوشتان نیامد؟خب گفتم که همه بازی های این شرکت بزرگ زیبا و فوق العاده هستند و نمیتوان همه انها را انتخاب کرد. بنابر این شما اگر بدنبال بازی های دیگر شرکت Gameloft هستید میتوانید بازی های زیر را نیز نگاه کنید که در سایت معرفی شده اند:

خب اگر بدنبال تمام بازی های گیم لافت هستید میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید. در لینک زیر تمام بازی های این شرکت در استور ویندوز فون قرار گرفته اند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept