برنده پلیت شارژر وایرلس مایکروسافت یک ایرانی است

انواع شارژر وایرلس برای لومیا - Qi standard شارژ وایرلس (4)

سایت گفتگوی لومیا در مطلبی بهترین لوازم جانبی لومیا ۲۰۱۴ را در سایتش منتشر کرد که ما نیز ان را در سایت برای شما قرار دادیم. در ان مطلب مایکروسافت اعلام کرد که با نظر دادن در همان مطلب یک پلیت شارژر وایرلس برنده شوید. اکنون زمانی است که برنده ها اعلام شدند و ما خرسندیم که یکی از ان برنده پلیت شارژر وایرلس مایکروسافت ایرانی است.

مسابقه خیلی اسان بود، فقط کافی بود مینوشتید که کدام وسیله جانبی مورد علاقه شماست. یکی از برندگان علاوه بر نظر دادن عکسی نیز قرار داده بود. محمد اکبری کسی است که ساعت هوشمند مایکروسافت به نام مایکروسافت باند را انتخاب کرده بود و دوس تداشت یکی از انها را داشته باشد و بهمین دلیل هم در حرکتی جالب ان را بر روی مچ خود کشیده و در کنار گوشی لومیا ۱۵۲۰ خودش در عکسی قرار داده و ارسال کرده بود.

برنده پلیت شارژر وایرلس مایکروسافت یک ایرانی است

البته شرکت مایکروسافت باند را به محمد اکبری نداد ولی در عوض یک پلیت شارژر وایرلس به او هدیه داد. شاید بخواهید بدانید که نفر اول مسابقه بلندگوی پرتابل را برنده شد و نفر سوم نیز یک Treasure tag را هدیه گرفت.

از همینجا و از طرف تمام کاربران ویندوز فونی به محمد اکبری عزیز بابت این برنده شدن تبریک میگوییم.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept