برنامه WhatsApp Beta با ویژگی های کوچک بروزرسانی شد

WhatsApp-Beta-اپدیتی-با-اضافه-شدن-شکلک-ها-در-یافت-کرد

شما در اگر اخبار مربوط به برنامه محبوب WhatsApp را دنبال کرده باشید می دانید که این برنامه دارای یک نسخه ازمایشی نیز می باشد که فقط برای عده ی خاصی دردسترس می باشد .چندی پیش قابلیت های خوبی برای برنامه اصلی واتس اپ ارایه شد که قبلش در نسخه ازمایشی مورد امتحان و بررسی قرار گرفته بود .امروز دوباره این برنامه در نسخه ازمایشی خود یک بروزرسانی دریافت کرده است با ما همراه باشید.

این بار به روز رسانی که این برنامه دریافت کرده است مربوط به قسمت اطلاع رسانی و کنترل بیشتر برای اطلاعیه ها در این برنامه می باشد .در واقع هیچ ویژگی جدیدی به این برنامه اضافه نشده است .

wp_ss_20150706_0001

ویژگی های برنامه  WhatsApp Beta در اخرین بروز رسانی :

  • Alter Control:شما می توانید اطلاعیه ها به طور کامل خاموش کنید.از انجا که شما در این نسخه از برنامه دارای یک شمارنده برای تماس ها و پیام هایتان میباشید به شما تعداد پیام های و تماس های دیده شده را اطلاع می دهد.
  • In-App Notifications:این برنامه درست همانند برنامه Hike می باشد که اعلان ها را بطور جداگانه ایی از موضوعاتی که شما در حال چت هستید نشان می دهد
  • Message Preview:این برای زمانی است که از برنامه خارج می شوید و اطلاعیه های pop-in . برنامه WhatsApp بجای اینکه بشما بگوید که پیام های جدیدی  ازسوی فلان شخص دارید که متن پیام نشان داده نمیشود که من می خواهم انرا انگونه مورد میل من است پاسخ بدهم.

این خوب است که ببینیم که توسعه دهندگان در حال کار بروی ادغام برنامه های ظریف خود را دراین سیستم عامل می باشند.در آینده  با امدن ویندوز ۱۰ موبایل، ما می توانیم امیدواریم باشیم که تنظیمات بسیار ظریفی برای همه برنامه ها در این سیستم عامل موجود باشد .

باید این را دوباره یاداوری کنیم که این اپدیتها برای عموم در دسترس نیست وفقط عده اندکی توانایی دریلفت این بروزرسانی ها را دارند.نظرتان در مورد تغییرات این برنامه چیست با ما در میان بگذارید .

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept