برنامه Skype Qik ویندوزفون برای اشتراک گذاری ویدیو

برنامه Skype Qik ویندوزفون برای اشتراک گذاری ویدیو

مایکروسافت امروز برنامه ای را منتشر کرد که توسط تیم skype تولید و منتشر شده است و Skype Qik نام دارد که به شما اجازه میدهد بجای پیام های متنی، ویدیوهای خودتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این برنامه برای هر سه پلتفرم ای او اس و اندروید و ویندوزفون برنامه ریزی شده بود و امروز برای هر سه پلتفرم منتشر شد.

حالا Skype Qik چیست؟ خیلی ساده این برنامه ایست که بوسیله ان میتوانید ویدیو های خود را با دوستانتان که انلاین هستند یا افلاین, به اشتراک بگذارید. اگر میخواهید انلاین و ویدیویی با دوستانتان صحبت کنید که نسخه اصلی برنامه skype هست و بخوبی کار میکند.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/0612bd95-f2da-4b7a-b72d-40a5e7e66be9?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

مایکروسافت میگوید:

” میتوانید به راحتی فیلم ها و ویدیوهای خود را از تعطیلاتی که رفته اید و یا مکان جذابی که رفته اید با دیگران به اشتراک بگذارید. برای کسی بصورت خصوصی بفرستید و یا اینکه بصورت گروهی برای جمعی از دوستانتان. نگران هم نباشید, ویدیو ها بصورت دقیق تا دو هفته باقی می مانند. اگر اشتباهی هم ویدیویی را فرستادید نگران نباشید! براحتی میتوانید ان را پاک کنید, چه دیگران دیده باشند و چه ندیده باشند. اگر نمیخواهید نیز میتوانید هر فردی را بلوک کنید تا ویدیویی برای شما ارسال نکند.”

بعلاوه نسخه اندروید و ای او اس قابلیتی به نام Qik Flik دارند که میتوانید در ان بسرعت ۵ ثانیه ویدیو را ضبط و ارسال کنید, این ویژگی در ماه های بعد برای ویندوزفون نیز منتشر میشود. هم اکنون میتوانید برنامه Skype Qik برای ویندوزفون را از استور بوسیله لینک زیر دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept