برنامه Persian Stories مجموعه داستان های فارسی برای ویندوز فون

برنامه Persian Stories مجموعه داستان های فارسی برای ویندوز فون

برنامه ایرانی Persian Stories برای ویندوز فون مجموعه ای از کتاب ها و داستان های فارسی است که در گوشی ویندوز فونی خود میتوانید این داستان ها را یکجا داشته باشید و انها را در هر جایی که میروید مطالعه کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/b91c8cee-ebcd-4d18-97b4-3039997d632c?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

“این نرم افزار شامل مجموعه‌ای از آثار نویسندگان فارسی زبان و یا داستان‌های کوتاه ترجمه شده به زبان فارسی است. در حال حاضر کتاب‌هایی‌ از صادق هدایت، صادق چوبک، جلال ال احمد، غلام حسین ساعدی، گلی‌ ترقی‌، محمد علی‌ جمال زده، هوشنگ گلشیری و انتوان چخوف در این مجموعه قرار دارد. به تدریج کتاب‌های بیشتری به این مجموعه اضافه میشود.  پس از دانلود کردن این نرم افزار، برای خواندن این کتاب‌ها نیازی به اتصال به اینتنرنت ندارید”

برنامه دو بروزرسانی گرفته که در بروزرسانی اول ۱۷ کتاب از صادق هدایت و در اپدیت دوم ۵۰ داستان دیگر به برنامه اضافه شدند و اکنون یک برنامه خیلی پرمحتوا و کاملی محسوب میشود.

رابط کاربری برنامه Persian Stories مجموعه داستان های فارسی برای ویندوز فون بسیار ساده است. همینکه وارد برنامه شوید، با فهرست کتاب ها مواجه میشوید و میتوانید انها را انتخاب کنید. وارد کتاب شدید که دو گزینه دارید و صفحه بعد و صفحه قبل برای رفتن به صفحات کتاب دارد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/f299ae7b-b955-4c20-8777-b551edeb0971?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

گزینه ی خاصی در برنامه وجود ندارد و فقط میتوانید پس زمینه را روشن انتخاب کنید و یا تیره بماند. و در نوار پایینی میتوانید فهرست کتاب ها را بر اساس عنوان و یا نویسنده مرتب کنید. حجم برنامه ۲ مگابایت است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept