برنامه کنفرانس Build 2015 برای ویندوز فون در استور قرار گرفت

برنامه کنفرانس Build 2015 برای ویندوز فون در استور قرار گرفت

هفته بعد مایکروسافت بزرگترین کنفرانس خود را در سنفرانسیسکو برگذار میکند. Build 2015 یک کنفرانس و رویداد بزرگ است که همه چشم ها در ان بر روی ویندوز ۱۰ – ایکس باکس – HoloLens و دیگر محصولات مایکروسافت است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/36cc490c-cfe0-4622-a4a4-2ee949f2fd05?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

برای کسانی که خیلی به این کنفرانس علاقه دارند این برنامه کاملا رسمی معرفی شده است. لیست تمام سرفصل ها – نقشه ها – و قابلیت چیدن سخنران های محبوب شما برای داشتن یک برنامه منظم؛ این برنامه را هر چه کاربردی تر برای علاقه مندان به کنفرانس Build میکند.

در برنامه علاوه بر اینکه میتوانید سخنرانان محبوب خود را اضافه کنید تا برنامه ریزی مشخصی داشته باشید تا اینکه منظم بتوانید برنامه ها را مشاهده کنید، میتوانید لیست کامل سرفصل ها و سخنران ها را نیز داشته باشید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/0877f8d7-c29c-45e8-affc-7b9624256bf9?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

اطلاعات مهمی در مورد رویداد و همچینین کلید های مهم کنفرانس و تمام افراد و گروه هایی که در این کنفرانس مشاهده میکنید. مشاهده راه های منتهی شونده به کنفرانس بر روی نقشه و همچنین مشاهده مکالمات در شبکه اجتماعی مخصوص کنفرانس از ویژگی های عالی این برنامه کنفرانس Build 2015 است.

نمیخواهید از برنامه استفاده کنید؟ نگران نباشید چون ویندوز آرنا تمام اخبار و جزئیات این کنفرانس را بصورت کامل پوشش میدهد و در سایت قرار خواهد داد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept