برنامه ویندوزفون Jawbone در اینده برای ویندوزفون منتشر خواهد شد

برنامه ویندوزفون Jawbone در اینده برای ویندوزفون منتشر خواهد شد

Jawbone در حال پشتیبانی برای ویندوزفون است و ممکن است این اتفاق در همین هفته اتفاق بیوفتد. بعلاوه برنامه ویندوزفون Jawbone قرار است اطلاعات و کد برنامه خود را باز بگذارد و این به این معناست که دیگر سازنده های سخت افزار ها میتوانند از این اطلاعات استفاده کنند. در کل انتشار برنامه بدین معناست که Jawbone میتواند بوسیله برنامه ای که بر روی گوشی شما نصب شده است اطلاعات را کسب کند و ان را به برنامه هایی همچون برنامه های FitBit و یا ساعت های هوشمند ویندوزفون همچون اپل و اندروید، بفرستد. بر اساس منبع خبر:

“برنامه قابلیت سلامتی – بهداشتی خاصی را مورد توجه قرار داده است که اپل این هفته ان را معرفی کرد. همچون وسایل پوشیدنی هوشمند گوگل و ویندوزفون مایکروسافت. و بعلاوه شاید نرم افزار بر روی گوشی بتواند اطلاعاتی را کسب کند و به برنامه Jawbone بفرستد”

پس شرکت های سازنده سخت افزار های هوشمند میتوانند محصولات خود از جمله ساعت های هوشمند یا وسایل پوشیدنی هوشمند و… را بسازند بدون اینکه نرم افزار خاص و اضافی را لازم داشته باشند. شما نیز بدنبال چنین برنامه ای در استور هستید؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept