برنامه مسدود کننده تماس ها ویندوز فون Truecaller اپدیت شد

نگاهی جدید به تماس ها با برنامه Truecaller برای ویندوزفون

برنامه خوب و کاربردی Truecaller را قبلا معرفی کرده بودیم. یکی از برنامه های خوب برای کنترل تماس هایتان که میتواند انهایی که خوشتان نمی اید را بلوک کند و همه انهایی که با شما تماس گرفته اند را کنترل کنید. این برنامه اکنون اپدیتی دریافت کرد و در ان ویژگی های خوبی اضافه شد که با انها میپردازیم.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/c7662280-2074-4775-99e7-e8b8c5ae5719?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

  • Real-time Spam Detection ویژگی جدیدی است که دقیقا مشخص نیست چگونه کار میکند و در ایران نیز کاربرد دارد یا خیر؟ ولی این قابلیت باعث میشود که کسی که مزاحم شماست در هر جایی سعی در تماس با شما دارد تماسش مسدود شود.
  • Improved Caller ID این برنامه Truecaller چون لیستی از شماره های تعداد زیادی از افراد بین المللی را داراست و به قول خود برنامه ۱٫۶ بیلیون از انها، اگر افرادی که در این لیست قرار دارند به شما زنگ بزنند دیگر بعنوان یک فرد ناشناس نخواهند بود و اطلاعات او به شما نشان داده میشود.
  • Real-time Profile Updates لیست تلفن های برنامه هر زمانی که از ان استفاده کنید اپدیت میشود و بیشترین اطلاعات را به شما میدهد.
  • New Live Tile Notifications ازین پس برنامه با داشتن کاشی شفاف میتواند اخرین اطلاعات را بر روی سفحه اصلی گوشی شما نمایش دهد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/56407fb1-458a-439d-aac4-8fbfe3625a09?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

زبان های مختلف هم در برنامه اضافه شده اند و قابلیت جستجو به برنامه اضافه شده است. خب بهتر است بدانید که مسدود کننده تماس و پیامک در ویندوز فون بصورت پیش فرض در تنظیمات ویندوز فون قرار دارد و میتوانید براحتی از ان استفاده کنید ولی اگر با ان مشکلی دارید میتوانید این برنامه را هم امتحان کنید و از ویژگی های ان لذت ببرید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept