برنامه عکاسی lumia camera کیفیت super-low ISO را به لومیا ۱۵۲۰ اورد

برنامه عکاسی lumia camera کیفیت super-low ISO را به لومیا 1520 اورد (2)

سایتی اسپانیایی ویژگی جدیدی از برنامه عکاسی lumia camera را عنوان کرد که قبلا در مورد این برنامه عکاسی ویندوز فون مطرح نشده بود. در گوشی نوکیا لومیا ۱۵۲۰ اجازه میدهد که عکاسی با پسوند ISO با ۶۴ تهیه کنید، کیفیتی خیلی کمتر از انچه در گذشته بود و به ۱۰۰ محدود بود.

ISO در عکاسی به حساسیت مربوط میشود، و نویز های عکس را کمتر میکند تا عکس بهتر و زیباتر شود. این سایت اسپانیایی در عکس های زیر این تفاوت را در عکس های مختلفی نشان داده است.

برنامه عکاسی lumia camera کیفیت super-low ISO را به لومیا 1520 اورد (2)

این عکس ها در اتاقی گرفته شده اند که نوری ندارد و تنها منبع نور ان از باز بودن در وارد اتاق شده است. عکس اول در واقع مثل این است که شما با چشم غیر مسلح به محیط نگاه کنید. عکس بعدی در حالت اتوماتیک گرفته شده و عکس اخری با ۴ ثانیه expose و ISO 64 که به وضوح میتوانید تغییرات نویز را در عکس ها مشاهده کنید.

برنامه عکاسی لومیا ۵ فقط برای گوشی های اپدیت لومیا Denim به بالا فعال است و البته که گوشی های سطح بالای ویندوز فونی میتوانند از تمام ویژگی های ان استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept