با “ویندوزفون پرو” از جدیدترین های ویندوزفون هرگز عقب نخواهید ماند

با ویندوزفون پرو از جدیدترین های ویندوزفون هرگز عقب نخواهید ماند

با عرض سلام خدمت تمامی کاربران عزیز سایت ویندوزفون پرو . در این مطلب قصد دارم کمی از اخبار و مطالب ویندوزفونی دور شیم و در مورد سایت با شما عزیزان صحبت کنم.

بنده علی اکبری هستم مدیر این سایت و البته اکنون تنها نویسنده این سایت. سایت ویندوزفون پرو رو بنده از همون ابتدا کاملا از روی علاقه شخصیم هم به ویندوزفون هم به وبنویسی شروع کردم. متاسفانه مشکلات زیادی پیش رو بود و هستند که با وجود همه انها همیشه سایت ویندوزفون پرو بروزترین سایت بوده و هست. اما بهتر دونستم تا برخی مسائل رو کمی توضیح بدم.

بعضی ها فکر میکنن من از این سایت پول هنگفتی در میارم و برای پول سایت رو میگردونم. باید خدمتتون عرض کنم بنده هیچ سودی از این سایت نمیبرم و هیچ پولی نصیب بنده نمیشه. هیچ تبلیغی توش قرار ندادم و اگر فروش گیفت کارت رو گذاشتم نه برای سود کردن بوده بلکه برای کاملتر بودن سایت و اینکه یک کاربر ویندوزفون از هر لحاظی در سایت ویندوزفون پرو تکمیل بشه و یک سایت کامل باشه قرار دادیم و اگر دقت کنید قیمت گیفت کارت های ویندوزفون ارزان ترین قیمت ها نسبت به هر جای دیگه ای هستند و میتونید قیمت گیفت کارت های ۵ و ۱۰ دلاری رو با هر جایی که دوست داشتین مقایسه کنید. خلاصه اینکه این سایت کاملا بر اساس علاقه من به ویندوزفون ساخته شده و هیچ مسئله مادی دیگری که مثلا سواستفاده کنم و… رو اصلا در نظر نداشتم. حتی هدر سایت رو من خودم درستش کردم و عکسی که بالای سایت میبنین رو خودم ساختمش. البته که هزینه های هاست سایت رو خودم به شخصه پرداخت میکنم و اگر در اینده هزینه هاش بیشتر بشه مجبورم برای دراوردن هزینه های سایت تبلیغات بذارم.

با-ویندوزفون-پرو-از-جدیدترین-های-ویندوزفون-هرگز-عقب-نخواهید-ماند

دومین قضیه این هست که من شاغل هستم، سرکار میرم و نمیتونم هر لحظه توی سایت انلاین باشم مسلما بالاخره یه زندگی خارج از وب دارم و باید اونو بگذرونم. درخواست پذیرش نویسنده هم دادم تا کمی از دغدغه مطلب گذاشتنم کم بشه و بدنبال نویسندگان مختلفی هم بودم اما متاسفانه کسی ماندگار نبود و هر کدومشون به بهونه ای میرفتن. بعضیاشون تصور میکردن همینکه بیان من ماهیانه میلیونی بهشون پول میدم. بعضیام فکر کردن… خلاصه هر کسی به دلیلی نموند و الان تنهایی نویسندگی تمام مطالب سایت رو انجام میدم. نویسندگی این سایت اصلا کار دشواری نیست و تنها شرط من برای قبول نویسندگی اینه که نویسنده توضیحی خوب و متوسط در مورد مطلبش بذاره نه اینکه فقط یک یا دوخط بنویسه و صرفا به کمیت اهمیت بده. کیفیت مطالب خیلی مهم بوده و هست.

با تمام مشغله ها و با تمام مسائل و مشکلات همه تلاش من این بوده که این سایت رو بروز نگه دارم و خوشبختانه در مقایسه با دیگر سایت های ایرانی همیشه جزو بروزترین بودیم و هیچ خبری و مطلبی را جا نگذاشتیم. البته برخی اخبار بی ربط را نذاشتم. مثلا اومدن کورتانا به ایرلند و یا اومدن گوشی لومیا ۶۳۵ با قیمت مثلا ۲۰۰ به کشوری همچون ایتالیا اصلا برای کاربران ایرانی اهمیتی ندارد و گذاشتن ان بعنوان یک مطلب اضافی است. همیشه هم انقدر بروز و جدید بودیم که باقی سایت های ایرانی از این سایت کپی کردند و ما چیزی نگفتیم.

بهرحال با تموم مسائل و مشکلاتی که فکر کنم همینجا کافی باشه چون زیاد شد حرفام. سایت ویندوزفون پرو همیشه جدیدترین بازی ها – بهترین و کاملترین اموزش ها – بروزترین اخبارها و بررسی ها و نرم افزارهای مختلف جهانی و ایرانی را درسایت قرار داده و تمام سعی من این بوده که کاربر ویندوزفون در این سایت از هر لحاظ از دیگر سایت های دیگر جلوتر و حرفه ای تر باشه و از جدیدترین ها با خبر باشه و با جرات من این شعار را میدهم که“با “ویندوزفون پرو” از جدیدترین های ویندوزفون هرگز عقب نخواهید ماند“. بهر حال امیدوارم با تلاش من و توکل به خدا این سایت همیشه عالی تر بشه و هر روز پیشرفت کنه

اگر خدا بخواهد

8 نظرات
  1. rezamaldar کاربر می گوید

    سلام آقای اکبری من به نوبه ی خودم از شما تشکر میکنم و بهتون خسته نباشید میگم

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      خیلی ممنون:)

  2. rezamaldar کاربر می گوید

    س، میخواستم پیشنهاد یه گروه وایبری یا واتس آپ رو بین کاربران ویندوزفون پرو بدم .
    نظر شما چیه ؟؟؟”

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      پیشنهاد خیلی خوبیه ولی مسلما همکاری کاربران رو لازم داره و اونان که باید همکاری کنن

      1. rezamaldar کاربر می گوید

        اگه شما مطرح کنین حتما استقبال میشه

        1. علی اکبری کاربر می گوید

          اخه رضاجان برای واتس اپ و وایبر همه دوستان باید شمارشونو بدن
          بازم لاین فقط اکانت میخواد راحتتره

  3. دانیال کاربر می گوید

    درود آقای اکبری
    خیلی ی ی ی ی ممنون:)
    به نظرم من تبلیغات هم بذارید که حداقلش ضرر نداشته باشبد.

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      درود
      خیلی ممنون:)

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept