بازی Trial Xtreme 4 برای ویندوز فون دوچرخه سواری هیجان انگیز

بازی Trial Xtreme 4 برای ویندوز فون دوچرخه سواری هیجان انگیز

نسخه های قبلی بازی معروف Trial Xtreme را انجام داده اید؟ این بازی در نسخه جدید خودش یعنی بازی Trial Xtreme 4 دوچرخه سواری را وارد کرده که یک تجربه جالب از دوچرخه سواری در شرایطی پر از موانع را میتوانید داشته باشید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/43782056-7960-4bd2-87bf-a81c00c3c086?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

نسخه های قبلی این بازی با همین نام که فقط در عدد با هم تفاوت دارند بازی های موتور سواری بودند که سبک خیلی زیبایی نیز دارند. در این بازی ها شما سوار بر وسیله نقلیه خود میشوید و با دوربینی که با دید از زاویه ۴۵ درجه به شما مرحله را نمایش میدهد به جلو میروید و از محیطی پر از موانع گوناگون باید عبور کنید.

این بازی را با یک بازی Endless Runner اشتباه نگیرید. چون هم بازی در هر مرحله پایان و ابتدا دارد و هم اینکه موانع بازی کاملا منحصر بفرد هستند و کمتر رخ میدهد که یک مانع یکسان را دوبار در طول کل مراحل بازی مشاهده کنید. این بازی با تعداد دانلود های فوق العاده بالایش و رتبه خوبش در استور نشان دادهکه توانسته کاربران را راضی نگه دارد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/f0465c37-45e8-443f-a47f-0a92322f2956?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

علاوه بر مسابقات مختلف اینجا تورنمنت های گوناگون نیز داریم و همچنین قابلیت شخصی سازی دوچرخه و همچنین شخصیت راننده بازی وجود دارد تا ان را همانگونه که دوست دارید بسازید. بازی سبک های مختلفی دارد که هر کدام شیوه خودشان را دارند و هنگام ورود به بازی با انها اشنا میشوید.

بازی حجم نسبتا بالای ۳۴۸ مگابایت را دارد و در برابر گرافیک فوق العاده ای که به شما ارائه خواهد داد این حجم طبیعی است و برای گوشی های ۵۱۲ مگابایت نیز قابل اجراست.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept