بازی پارک کردن ماشین برای ویندوز فون Real Car Parking

بازی پارک کردن ماشین برای ویندوز فون Real Car Parking

بازی های پارک کردن خودرو معروف هستند و دیگر این روز ها انقدر تنوع مختلفی دارند که برای کسی غریبه نیستند ولی اگر با این سبک اشنا نیستید، در این نوع بازی باید با حرکت کاملا طبیعی ماشین ان را پارک کنید بدون اینکه اسیبی به ماشین بزنید.

حال در اینجا یکی دیگر از بازی های شبیه ساز بازی پارک کردن ماشین برای ویندوز فون را معرفی میکنیم که گرافیک خوبی نیز دارد. دراین بازی همچون باقی بازی ها از دوربین در زوایای مختلف بهره میبرید تا بهتر رانندگی کنید. در بالای فرمان خودرو نیز یک دوربین قرار دارد که با حرکت دست شما ۳۶۰ درجه میچرخد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/9f1c226e-107c-461c-8646-5ec0de2edfe2?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

تنوعی در بازی برای خرید ماشین و… وجود ندارد و به محض شروع با پورشه زرد وارد مرحله میشوید و با فشار دادن پدال خودرو و حرکت دستی فرمان خودرو ماشین را در جای مشخص شده قرار میدهید. این بازی کاملا رایگان است و حجم ۲۵ مگابایت دارد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept