بازی ماجرایی و پازلی ویندوزفون Secrets and Treasure با پشتیبانی از رم ۵۱۲ مگابایت و پشتیبانی از Xbox منتشر شد

دانلود بازی پازلی و ماجرایی Secrets and Treasure ویندوزفون

بازی رایگان Secrets and Treasure اکنون با پشتیبانی و دارا بودن تگ Xbox Live بر روی استور موجود است. بازی ای که در ماه قبل فقط برای کشور کانادا قابل دانلود بود اکنون برای همه قابل دسترس است.

Secrets and Treasure یک بازی ماجرایی و پازلی ویندوزفون با پشتیبانی ایکس باکس لایو و البته که رایگان است. سبک بازی پازلی است و قدرت ذهن شما را در حل کردن مسائل خواهد سنجید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/4b5d0a5d-b2ac-42c1-9da0-6998cc9c18ad?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

در این بازی شما غارها و سرزمین های باستانی را که در گذر زمان فراموش شده اند مورد جستجو قرار میدهد. در بین راه نیز با پازل و معماهایی روبه رو هستید که با ذهن خلاق خود باید انها را حل کنید. هر حرکت انقدر مهم است که میتواند تفاوتی بین شکست و پیروزی را داشته باشد.

در این بازی شما بدون پرداخت هیچ پولی میتوانید تمامی مراحل ان را به صورت رایگان بروید ولی برای برخی امکانات اضافی بصورت دلخواه میتوانید پول پرداخت کنید. اکنون بوسیله لینک زیر بازی را دانلود و نصب کنید و از ان لذت ببرید. بازی از رم ۵۱۲ مگابایت نیز پشتیبانی میکند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept