بازی تیراندازی و جالب ویندوز فون Dead Earth: Trigger Man Duty & Last Shooter Call

بازی تیراندازی و جالب ویندوز فون Dead Earth Trigger Man Duty & Last Shooter Call

اگر از عاشقان بازی های تیراندازی هستید پس این بازی تیراندازی و جالب ویندوز فون Dead Earth: Trigger Man Duty & Last Shooter Call را هم امتحان کنید. بازی که در ان شما باید نیروهای دشمن را که به شما حمله میکنند نابود کنید.

Dead Earth دارای گرافیک بسیار زیبایی است که با توجه به حجم ان که ۸۴ مگابایت است بسیار جذاب است. در این بازی شما ابتدا اسلحه خود را انتخاب میکنید و پس از انتخاب ماموریت و بقیه جزئیات وارد بازی میشوید. در هر مرحله باید انقدر نیروهای دشمن را نابود کنید تا بازی تمام شود.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/2e618cfa-18d4-46e9-8817-c9d5cab62d33?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

پایان بازی بر اساس تعداد دشمن هایی است که شما میکشید و به شروع و پایان مکان بازی ربطی ندارد. میتوانید با شلیک به سر دشمن و البته با داشتن تفنگ های قوی بازی را زودتر تمام کنید و امتیاز بیشتری بگیرید.

سبک بازی یک نقطع ضعف دارد. بازی به این ترتیب است که شما به سمت جلو میروید و ناگهان شخصیت اول بازی می ایستد، هنگامی که ایستاد دشمن به شما حمله میکند و باید انها را بکشید، نقطه ضعف بازی اینجاست که شما هیچ حرکتی از لحاظ جابه جایی را نمیتوانید انجام دهید و فقط در سرجای خود باید بچرخید و دشمن را بکشید. بعد از کشتن موجی از دشمن به محلی دیگر میروید و در انجا دوباره می ایستد و دشمن به شما حمله میکند و این روال ادامه دارد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/bf294b4b-556f-4ac7-acae-8f55dfc5de5c?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

نواری در بالای صفحه وجود دارد که با کشتن هر دشمن پر میشود، شما باید ان نوار را پر کنید. هر چه زمان کمتری اینکار را انجام دهید امتیاز بیشتری کسب میکنید. ممکن است برای اینکه بتوانید نوار بالایی را پر کنید باز هم به مکانی که قبلا بودید بازگردید و اینجاست که بازی شروع و پایان خاصی از لحاظ مکانی ندارد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept