ایا گوشی HTC 8X اپدیت ویندوز فون ۸٫۱ را دریافت کرده است؟

اچ تی سی HTC 8X – 8S برای دریافت اپدیت ابتدا باید اپدیت درایوری از HTC دریافت کنند

ایا گوشی HTC 8X اپدیت ویندوز فون ۸٫۱ را دریافت کرده است؟ کاربران گوشی HTC 8X شاید کسانی باشند که از گرفتن ویندوز فون ۸٫۱ خیلی عقب باشند! چون هنوز اپدیت را دریافت نکرده اند. اما اکنون این گوشی HTC 8X ممکن است شروع کرده باشد که اپدیت ویندوز فون ۸٫۱ را دریافت کند، این خبر بر اساس گزارش هایی است که از مناطق مختلف رسیده است.

یکی از کاربران چنین متنی را منتشر کرده است:

“همین زمان که در حال پست جدید گذاشتن هستم، گوشی ۸X من بالاخره اپدیت فوق العاده و شاد کننده ۸٫۱ (۸٫۱۰٫۱۴۲۰۳٫۳۰۶) دریافت کرده است.و اکنون همچنین بیش از ۲۰ برنامه گوشی من یا برخی از انها اپدیت شدند و ویژگی های جدیدی را دریافت کردند همچون که با برنامه pocket file manager میتوانم پوشه های مختلف را ببینم، و با AV remote از قابلیت DLNA استفاده کنم. من خیلی خوشحالم امشب، مثل یه خرگوش.”

کاربران مختلفی که گوشی HTC 8X را دارند چنین گزارشی را داده اند. همچنین از کورتانا نیز بهره مند هستند. ما خیلی خوشحالیم از این قضیه و اگر شما نیز این اپدیت را دریافت کرده اید با ما در میان بگذارید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept