اکنون ۶۰,۰۰۰ کاربر پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی را نصب کرده اند

نسخه جدید پیش نمایش ویندوز 10 برای گوشی هر ماه منتشر میشود و اخبار بیشتر در مورد ویندوز 10

مایکروسافت در مورد برنامه Insider خود موفق عمل کرده است ولی اکنون درصد خیلی کمی از کاربران در حال استفاده از پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی هستند.

“According to an internal source who has had a good track record in the past, there are roughly 60,000 devices currently testing Windows 10 for phones. That figure includes Microsoft employees too, which means that the testing base, as of right now for the OS, is quite small.”

“بر اساس منبع داخلی که درگذشته نیز اخبار خوبی را متشر کرده بود، اکنون فقط ۶۰,۰۰۰ کاربر از پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی را نصب کرده اند. این امار تعداد کارکنان مایکروسافت را نیز شامل میشود که نشان میدهد این مراحل اولیه ازمایش است، و در کل برای سیستم عامل کمی کم است.”

این شصت هزار نفر از تعداد کل ۲٫۸ میلیون نفری است که در برنامه Windows Insider ثبت نام کرده اند است. خب این قضیه تعجب اور هم نیست چرا که میدانیم اکنون در نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی فقط تعداد مدل های خاصی از لومیا قادر به نصب هستند. اکنون گوشی های پرچمدار لومیا را میتوان لومیا ۹۳۰ – لومیا ۱۵۲۰ و لومیا ۸۳۰ دانست که هیچکدام قابلیت نصب پیش نمایش را ندارند.

در اینده که پیش نمایش ویندوز ۱۰ اپدیت شود گوشی های بیشتری میتوانند پیش نمایش را نصب کنند و طبیعتا تعداد نصب کنندگان پیش نمایش بسیار بیشتر خواهند شد. این قضیه را هم باید دانست که این نسخه های کاملا اولیه است و تا انجا که پیش نمایش اصلی منتشر شود راه طولانی مانده است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept