اکنون توسط کورتانا Cortana در OneDrive جستجو کنید

اکنون توسط کورتانا Cortana در OneDrive جستجو کنید

آپدیت جدیدی که با عنوان نسخه ۴٫۱۲ به برنامه OneDrive آمد یک تغییر خیلی مهم دریافت کرده است و آن هم همگام شدن با کورتانا است. آیا شده که عکس ها و یا ویدیو یا کلا هر فایلی که در فضای OneDrive ذخیره کرده اید را پیدا نمیکنید؟ ازین پس میتوانید از کورتانا برای جستجو فایل های خود در این برنامه کمک بگیرید.

وقتی این اپدیت را بر روی گوشی خود مشاهده کردید و برنامه را اپدیت کردید، وارد ان که شدید پیامی به شما داده میشود مبنی بر اینکه از کورتانا برای جستجو استفاده میکنید؟ Use Cortana to search your OneDrive files و شما ان را تایید کنید.

اکنون توسط کورتانا Cortana در OneDrive جستجو کنید

حال زمانی که کورتانا را اجرا کردید میتوانید کمی با ان حرفه ای باشید و مثلا بگویید: “جستجو وان درایو برای موضوعات عکس ها OneDrive search for cat photos” یا بگوشید “جستجو وان درایو برای عکس های افراد OneDrive search for people photos” یا اینکه باهوش تر جستجو کنید و بگویید: “جستجو وان درایو برای عکس های غروب هاوائی OneDrive search for Hawaii sunset photos”

اما اینکه چگونه وان درایو عکس های شما را تشخیص میدهد این بر اساس تکنولوژی پیشرفته ایست که در ان وقتی شما عکسی را در این برنامه اپلود میکند خود برنامه بصورت خودکار به آن تگ میدهد و بر اساس مشخصات و معرفه های ان عکس اینکار را انجام میدهد و وقتی شما عکسی تهیه میکنید اگر GPS شما فعال باشد موقعیت جغرافیای شما بر روی عکس ذخیره میشود.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept