اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ برای برخی مایکروسافت لومیا ۷۳۵ و لومیا ۸۳۰ داران در دسترس قرار گرفت

اپدیت دوم ویندوز فون 8.1 برای برخی مایکروسافت لومیا 735 و لومیا 830 داران در دسترس قرار گرفت

برخی لومیا ۷۳۵ و لومیا ۸۳۰ ها اکنون اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ را دریافت کردند که با دریافت این اپدیت به نسخه ۱۵۱۴۸ ارتقا پیدا میکنند. هر چند هنوز هیچ خبری از سوی مایکروسافت منتشر نشده و صفحه رسمی اپدیت ان نیز اپدیت را نمایش نمیدهد.

اپدیت GDR2 ویندوز فون ۸٫۱ قابلیت های جالبی را بهمراه خود برای ویندوز فون می آورد که گوشی های لومیا ۶۴۰ و لومیا ۶۴۰ XL این اپدیت را بصورت پیشفرض داشتند و مایکروسافت این خبر را تایید کرد که لومیا ۸۳۰ و ۷۳۵ نیز این اپدیت را دریافت خواهند کرد.

قابلیت های مهم اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱

  • طراحی دوباره تنظیمات و دسته بندی و منظم تر شدن قسمت تنظیمات
  • پشتیبانی از فرمت ویدیویی MKV
  • پشتیبانی از کیبرد های بلوتوثی
  • گزینه App permission
  • قابلیت پین کردن تک تک تنظیمات به صفحه اصلی
  • قابلیت جلوگیری از استفاده سارقین گوشی ها به نام Reset Protection

اگر این گوشی ها را دارید هم اکنون وجود اپدیت را بررسی کنید شاید شما هم جزو کاربران خوش شانس باشید و اپدیت را زودتر دریافت کنید. اگر رام گوشیتان برای UK/GB باشد احتمال خیلی بیشتری برای وجود اپدیت دارید.

1 نظر
  1. bayern munchen کاربر می گوید

    سلام . گوشی من لومیا۷۳۵ که خیلی ازش راضیم . از وقتی آخرین آپدیت ۸٫۱ رو گرفتم که منجر به دسته بندی قسمت تنظیمات( سیتینگ) شد ، به شدت مصرف باطری گوشی بالا رفته . جوری که خیلی عادی بخوام با گوشیم کار کنم باید سه بار در روز شارژش کنم . اگه راه حلی هست که منو راهنمایی کنید ممنون میشم

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept