اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ برای کاربران نسخه دولوپر منتشر شد

جزئیات اپدیت اول ویندوزفون 8.1 GDR1 - انتشار در هفته بعد برای ویندوزفون نسخه پیشنمایش

مایکروسافت اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ نسخه دولوپر Windows phone 8.1 Preview for Developer Update 1 را منتشر کرد همانگونه که هفته پیش قول داده بود.

ابتدا این خبر توسط تعداد زیادی از کاربرانی که این اپدیت را دریافت کرده اند گزارش شد. این کاربران عکس زیر را ارسال کرده اند که تصویری از اپدیت برای گوشی هایشان بوده است:

اپدیت اول ویندوزفون 8.1  برای کاربران نسخه دولوپر منتشر شد

در عکس بالا شما دو نسخه متفاوت را با اعداد ۸٫۱۰٫۱۲۴۰۰٫۸۹۹ و ۸٫۱۰٫۱۴۱۴۷٫۱۸۰ مشاهده میکنید که عدد اولی نسخه برای ویندزوفون ۸٫۱ رسمی و دومی نسخه اپدیت ویندوزفون ۸٫۱ نسخه دولوپر هست. این اعداد در واقع همان نسخه اپدیت اولی ویندوزفون ۸٫۱ هستند.

در مطالب قبلی توضیحاتی را درباره اینکه چه ویژگی هایی در اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ اضافه میشوند ارائه دادیم. از جمله مهمترین این تغییرات میتوان به وجود پوشه یا فولدر های زنده Live Folders اشاره کرد که به کاربران اجازه میده تا کاشی های خود را در یک پوشه قرار دهند و علاوه بر این خاصیت زنده Live بودن کاشی ها نیز کاملا حفظ شود. از دیگر ویژگی ها میتوان به Apps Corner و قابلیت انتخاب چندگانه پیامک اشاره کرد. شما میتوانید تمامی ویژگی هایی که به اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ اضافه میشود را در این مطلب مشاهده کنید.

نظر شما در مورد منتشر کردن این اپدیت برای دولوپر ها چیست؟ اگر شما نیز از نسخه دولوپر بهره میبرید این اپدیت را نصب کنید و قابلیت های ان را خودتان تجربه کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept