اولین عکس از لومیا ۷۳۰ Lumia فریمور Debian Red اپدیت بعدی ویندوزفون برای لومیاها

اولین عکس از لومیا 730 Lumia فریمور Debian Red اپدیت بعدی ویندوزفون برای لومیاهاعکس جدیدی از گوشی رنج متوسط مایکروسافت با نام مستعار سوپرمن Superman ، عکس جانشین لومیا ۷۲۰ سبز رنگ و البته با یک فریمور جدید را فاش کرد. در بالا عکس لومیا ۷۳۰ Lumia فریمور Debian Red را مشاهده میکنید.

دو لومیا جدید با مدل های لومیا ۸۳۰ و لومیا ۷۳۰ که عکس انها فاش شده است در ماه های بعدی منتشر خواهند شد. در گذشته عکس هایی از لومیا ۸۳۰ لو رفته بودند که اکنون نیز عکس های افشا شدند  که لومیا ۷۳۰ را نشان میدند. Codename یا اسم رمز گوشی لومیا ۸۳۰ Tesla و اسم رمز لومیا ۷۳۰ Superman نام دارد.

لومیا ۷۳۰ بنظر جانشین گوشی لومیا ۷۲۰ خواهد بود. گوشی با قیمت سطح متوسط که در اوایل سال ۲۰۱۳ توسط نوکیا عرضه شد و محبوبیت خوبی نیز اشت. از ویژگی های این گوشی میتوان به دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و البته صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی اشاره کرد. بعلاوه اینطور که معلوم است این گوشی با رنگ سبزی که در سری جدید لومیا ها همچون سری لومیا ۶۳x و لومیا ۹۳۰ و… وجود دارد، عرضه خواهد شد و دکمه های اصلی ان نیز مجازی و بر روی صفحه On-Screen هستند.

اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر نشده است و به محض اطلاع ازمشخصات سخت افزاری گوشی، در سایت قرار داده میشوند.

مسلما این گوشی بعلت اینکه با اپدیت فریموری جدید و البته اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ و حتی اپدیت های بعدی قرار است منتشر شود پس سخت افزارهای قوی تر و جدیدتری را خواهیم داشت. فریمور جدید و بعد Debain Red نام دارد که همچون اپدیت های قبلی نام یک رنگ است. البته این نام یک نام داخلی و مستعار است همچون لومیا Cyan که نام ان در ابتدا Cherry Blossom Pink بود و اپدیت لومیا Black که در ابتدا Bittersweet Shimmer نام داشت. اگر دقت کنید حرف اول اپدیت ها بر اساس حروف الفبا چیده شده است حرف A برای Amber و Black و Cyan و اپدیت بعدی نام تجاری و رسمی اش با D شروع خواهد شد.

البته این خبر هنوز شایعه است و هر چقدر هم که قوی باشد هنوز بطور رسمی تایید نشده است وان را صرفا بعناون یک اخبار بخوانید!

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept