انتقال بازی های معروف اندروید و ای او اس به ویندوز فون بوسیله شرکت Game Troopers اسانتر خواهد شد

انتقال بازی های معروف اندروید و ای او اس به ویندوز فون بوسیله شرکت Game Troopers اسانتر خواهد شد

پورت یا انتقال بازی های معروف اندروید و ای او اس به ویندوز فون و ویندوز اسانتر خواهد شد. شرکت جدیدی که در این زمینه فعالیت میکند Game Troopers نام دارد و سرویس انتقال بازی های معروف از دیگر سیستم عامل ها به ویندوز فون را در پیش گرفته است. اولین بازی هایی که این شرکت میخواهد پورت کند نیز شامل بازی های Tiny Troopers, Make it Rain: The Love of Money, و Abyss میشوند.

رئیس این شرکت Nicholas Reville درباره پورت کردن بازی های این گفتار را مطرح کرد که:

“در بسیاری از موارد، ما حتی خودمان کدنویسی را نیز برای اجرای بازی بر روی ویندوز انجام میدهیم. ما میخواهیم که اوردن بازی ها را به پلتفرم ویندوز برای برنامه نویس ها اسانتر بسازیم. نباید هیچ استرس اضافی به تیم شما (تیم برنامه نویسی بازی ها) وارد شود.”

Game Troopers توسط سازنده بازی های موبایل Space Inch  تاسیس و بنیان گذاری شده است. Space Inch سازنده بازی های مشهوری همچون Make it Rain: The Love of Money که امسال بازی اول اپل استور شد، است. و این برنامه نویس در اینباره میگوید:

“ما با بازی های موبایل زنده ایم و نفس میکشیم و میدانیم که چگونه موارد جدیدی را بسازیم. اینجا موارد بسیار زیادی از بازی ساز های هندی وجود دارند و البته که علاقه شدیدی به ویندوز دارند و هیچ نقشه ای برای ارائه بازی های خود به ویندوز ندارند(بعلت سختی برنامه نویسی و… برای ویندوز و تغییر پلتفرم یک بازی). ما این مشکل را برای انها حل کردیم.”

اولین بازی نیز بازی Tiny Troopers است که حوالی ماه دسامبر برای دستگاه های ویندوز فونی منتشر خواهد شد.

منبع: Game Troopers

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept