انتشار اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ GDR2 توسط مایکروسافت تایید شد

انتشار اپدیت دوم ویندوز فون 8.1 GDR2 توسط مایکروسافت تایید شد

این روز ها چشمان همه کاربران ویندوز فونی بر روی ویندوز ۱۰ برای گوشی است حتی خود مایکروسافت کسی که تمام تمرکز برنامه نویسی خود را بر روی این نسخه از سیستم عامل قرار داده است. حال برمیگردیم به اپریل ۲۰۱۴ جاییکه مایکروسافت در برنامه ای قول داده بود دو اپدیت بزرگ برای ویندوز فون ۸٫۱ منتشر کند که یکی از انها منتشر شد و دیگری قرار شد در سال ۲۰۱۵ منتشر شود. اکنون انتشار اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ GDR2 توسط مایکروسافت تایید شد

اکنون مایکروسافت اسنادی را از انتشار این اپدیت منتشر کرده است. معمولا اینگونه اسناد محرمانه هستند و در دسترس کاربران قرار نمیگیرند اما اکنون ظاهر شدند و ممکن است هر لحظه دوباره مخفی شوند.

اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ GDR2 هنوز هم شایعاتی را دارد که متوقف شده است اما اکنون میتوان زمان Mobile World Congress را زمانی برای رونمایی از این اپدیت دانست، در کنفرانسی که گوشی های میان رده لومیا شاید معرفی شوند.

این اپدیت برای ویندوز فون انتظار میرود که کوچک باشد چونکه اکنون تمام تمرکز مایکروسافت بر روی اپدیت سیستم عامل ویندوز ۱۰ خود است تا ان را هر چه بهتر و کاملتر کند. در اینجا به برخی از ویژگی های اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ GDR2 اشاره میکنیم.

انتشار اپدیت دوم ویندوز فون 8.1 GDR2 توسط مایکروسافت تایید شد

تغییرات و ویژگی های اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ GDR2

  • Video over LTE – با این قابلیت میتوان تماس های ویدیویی از طریق LTE را ممکن ساخت
  • Restore Start tile layout – قابلیت بکاپ گرفتن و برگردادن تمام تنظیمات و چیدمانی که در صفحه اصلی بر روی کاشی ها انجام گرفته است.
  • More phone languages – زبان های بیشتری به گوشی اضافه میشوند از جمله: Bangla (Bangladesh), Khmer, Kiswahili, Lao
  • VPN Configuration service provider – تنظیمات جدید در قسمت اشاره شده

البته تغییرات دیگری نیز ممکن است وجود داشته باشند که از قلم افتاده اند اما تغییرات اساسی نیستند و فریموری هستند. برای دریافت این اپدیت نیز نیاز به سخت افزار خاصی نیست که قبلا شایعاتی از ان منتشر شده بود.

شاید بزرگترین و مهمترین تغییری که در این نسخه قرار است اتفاق بیوفتد را میتوان Video over LTE دانست زیرا با این قابلیت اپراتور ها میتوانند قابلیت تماس تصویری را براحتی به گوشی های ویندوز فون اضافه کنند. حتی برنامه هایی که در استور هستند نیز میتوانند اینکار را انجام دهند. فعلا فقط برنامه چت اسکایپ برای ویندوز فون است که میتواند تماس تصویری را برای شما فراهم کند ولی احتمالا در اینده میتوانید شاهد قابلیت تماس تصویری در تمام برنامه های چت که این قابلیت را دارند بر روی ویندوز فون باشید.

این اخبار دقیق و کامل نبودند و در ایند اخبار دقیقی در این باره در سایت ویندوز ارنا قرار خواهد گرفت.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept