امار ویندوز فون ۸٫۱ بر ویندوز فون ۸ غلبه کرد امار ماه اکتبر

Lumia_630_over_520 برتری لومیا 630 نسبت به لومیا 520

امار ماه اکتبر شرکت AdDuplex نشان از رشد ویندوز فون ۸٫۱ دارد، که با توجه به امار این نسخه از سیستم عامل بر امار جهانی کاربرانی گه ویندوز فون ۸ دارند غلبه کرد. اکنون این نسخه ویندوز فون بر روی ۴۷% از دستگاه های ویندوز فونی نصب شده است.

امار ویندوز فون 8.1 بر ویندوز فون 8 غلبه کرد امار ماه اکتبر

این امار روبه رشدی را نشان میدهد زیرا در ماه قبل با امار ۳۹٫۱ درصدی روبه رو بودیم و در دوماه قبل این امار عدد ۲۴٫۴ را نشان میدهد. این امار از ۴,۶۴۷ دستگاه ویندوز فونی که برنامه AdDuplex’s SDK v.2 را روی خود نصب داشتند جمع اوری شده است.

 

وقتی به سمت دستگاه ها و گوشی ها میرویم لومیا ۵۲۰ را در صدر جدول میبینیم که با ۲۶٫۹ درصد امار گوشی های ویندوز فونی را داراست البته امار نشان میدهد این درصد هر ماه در حال کمتر شدن است. لومیا ۶۳۰ برخلاف ۵۲۰ دارای پیشرفت است و این پیشرفت را میتوان مدیون تبلیغات و فروش ان در کشور های مختلف دانست.

امار ویندوز فون 8.1 بر ویندوز فون 8 غلبه کرد امار ماه اکتبر

در مورد شرکت های تولید کننده، نوکیا ۹۴٫۹۹ درصد بازار را داراست، در صورتیکه اچ تی سی و سامسونگ یه امار در حال رشد خیلی ضعیفی را نسبت به ماه قبل نشان میدهند. در مورد اپراتور هایی که گوشی های خاص خودشان را میدهند نیز اماری منتشر شد.

منبع: AdDuplex در SlideShare

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept