استور ویندوز فون با ویندوز اکنون بیش از ۵۰۰۰۰۰ نرم افزار دارد، مایکروسافت تایید کرد

استور ویندوز فون با ویندوز اکنون بیش از 500000 نرم افزار دارد، مایکروسافت تایید کرد

مایکروسافت این خبر را تایید کرد که در ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۴ مجموع نرم افزارهای ویندوز و ویندوز فون با هم از عدد ۵۰۰۰۰۰ نرم افزار گذشت.

ابتدا سایت milestone این خبر را منتشرکرد و ان را بر اساس امار مایکروسافت در صفحه ای اختصاصی به نام “استور با اعداد” بیان کرد. سپس Venture اخبار تکمیلی را از یکی از سخنگوهای مایکروسافت اعلام کرد که گفته بود:” بیش از ۵۲۷ هزار برنامه اکنون در استور ویندوز و ویندوز فون در مجموع با یکدیگر قرار دارد.” حدود ۱۸۷ هزار برنامه در استور ویندوز موجود هستند و ویندوز فون اکنون حدود ۳۴۰ هزار برنامه دارد. نرم افزارهای استور در ماه اگوست از ۳۰۰ هزارتا گذشته بود.

این پیشرفت میتواند چیزی مثل یک نقطه عطف برای استور ویندوز فون باشد. این شرکت اکنون در حال نقشه برای یکی کردن استور های نسخه کامپیوتر ویندوز و ویندوز فون دارد که در سیستم عامل ویندوز ۱۰ ان را پیاده کند. همچنین برنامه نویسان را ترغیب میکند که برنامه های خود را با پشتیبانی از universal منتشر کنند قابلیتی که اجازه میدهد اگر نرم افزاری را برای ویندوز فون یا هر سیستم عامل ویندوزی خریدید بر روی دیگر پلتفرم ها بصورت رایگان نصب و اجرا کنید.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept