استفاده از لومیا ۱۰۲۰ برای کشف شگفتی های فضایی

با استفاده از یک چاپگر ۳ بعدی و اکریلیک برش لیزری ، سپر Arduino و گوشی لومیا ۱۰۲۰ هرکسی می تواند ستاره ها رو ببیند.

استفاده از لومیا 1020 برای کشف شگفتی های فضایی (2)

آژانس فضایی اروپا با باز کردن یک سازمان اختصاصی این فرصت را برای کشف فضا برای عموم مردم امکان پذیر کرده است . این تلسکوپ از قطعاتی که می تواند برش لیزری و چاپ ۳ بعدی بکند ساخته شده است.

اما این تلسکوپ با دوربین گوشی قدرتمند لومیا ۱۰۲۰ ترکیب شده است که با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی خود می تواند عکس ها با وضوح بالا را از فضای بیرونی بگیرد.

نوکیا لومیا یک دوربین بسیار عالی است که قادر می سازد کنترل دستی سرعت شاتر، فوکوس، و ISO. و کنترل دستی را در آن انجام داد . منجمان آماتور می توانند با استفاده از این ابزار مقدار نور رو به سنسور خود افزایش بدند با استفاده از این تلسکوپ و از فضا به وسیله شاتر دوربین خودشان عکس بگیرند.

استفاده از لومیا 1020 برای کشف شگفتی های فضایی (1)

هدف شرکت ultrascopes از ساخت این تلسکوپ اکتشاف فضایی برای همه است  که با استفاده از این تلسکوپ برای عموم مردم میسر می کند. ultrascopes با استفاده از چاپ قطعات ۳ بعدی، که استفاده آن برای مصرف کنندگان آسان است و به راحتی می توانند در خانه های خود یا انواع شرکت های ۳ بعدی از این محصول استفاده کنند .  هر گوشی های هوشمند با یک دوربین با وضوح بالا  می تواند از این تلسکوپ استفاده کند، اما Lumia 1020 یک گوشی بسیار مناسب با دوربین مگاپیکسل بالا و با انواع تنظیمات  دستی که در خود دارد بهترین گزینه برای این کار است .

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept