احتمالا صفحه شروع ۴ ستونه در ویندوز ۱۰ برای گوشی خواهیم داشت

 

احتمالا صفحه شروع 4 ستونه در ویندوز 10 برای گوشی خواهیم داشت

کنفرانس Build 2015 در کنار تمام ویژگی هایی که معرفی کرد، برخی ویژگی ها را نیز گذاشت تا بعدا معرفی کند و یا اینکه کاربران بعد از اپدیت متوجه شوند. حال هر کدام از این حالات مد نظر مایکروسافت بوده اکنون یک ویژگی لو رفت و ان هم احتمال قوی صفحه شروع ۴ ستونه در ویندوز ۱۰ برای گوشی خواهیم داشت.

این ویژگی نه از حرف شخص سخنرانی در این کنفرانس اثبات میشود و نه اینکه کسی به ان اشاره کرده و حتی شایعات و یا منابعی هم ان را بیان نکردند. ولی در قسمتی از ویدیو Build 2015 که نگاه کنید متوجه میشوید یک گوشی ویندوز فونی به شما نمایش داده میشود که دارای ۴ ستون از کاشی های متوسط است، چیزی که در ویندوز فون ۸ دو ستون بود و در ویندوز فون ۸٫۱ به سه ستون ارتقا پیدا کرد.

احتمالا صفحه شروع 4 ستونه در ویندوز 10 برای گوشی خواهیم داشت

قسمتی که در مورد انتقال برنامه های اندروید به ویندوز ۱۰ برای گوشی بحث میشد و یک گوشی ویندوزی Start Screen 4 ستونه خود را نشان داد. هیچ اطلاعاتی در مورد جزئیات این قابلیت نیست و فقط در کنفرانس بیلد دیده شده است. شاید اشتباهی از مایکروسافت بوده و یا شاید خواسته کاربران را امتحان کند. و البته همه ماجرا این نیست، نظرتان راجع به عکسی که در سایت رسمی مایکروسافت نیز قرار گرفته است چیست؟(عکسی که در بالا یک گوشی در کنار یک کامپیوتر است)

نظر شما راجع به این تغییر چیست؟ در ظاهر و ان چیزی که میتوان تصور کرد که ایده جالبی است. ایا این نکته از چشم شما پنهان مانده بود؟ چهارستونه شدن صفحه شروع ویندوز فون باعث بهتر شدن خواهد بود؟

منبع: قسمتی از کنفرانس Build 2015

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept