آپدیت رفع مشکل خاموش و روشن شدن ناگهانی گوشی های لومیا برای گوشی های بیشتری منتشر شد

آپدیت رفع مشکل خاموش و روشن شدن ناگهانی گوشی های لومیا برای گوشی های بیشتری منتشر شد

مایکروسافت از مشکل برخی گوشی ها که بعد از آپدیت با مشکل خاموش و روشن شدن ناگهانی گوشی های لومیا خودشان روبه رو بودند آگاه است و این آپدیت را برای آنها منتشر کرد. قبلا هم این آپدیت برای برخی گوشی ها منتشر شده بود.

برای تاکید اینکه این آپدیت را با آپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ اشتباه نگیرید و فقط یک آپدیت کوچک برای سیستم عامل و فریموز است تا مشکل خاموش روشن شدن ناگهانی یا باگ Reboot را برطرف کند.

کاربرانی با گوشی های لومیا ۶۲۰ و لومیا ۶۳۰ و همچنین برخی کاربران با گوشی های لومیا ۵۳۵ از انتشار این آپدیت خبر دادند و حتی برخی گوشی های لومیا ۸۳۰ و… تحت اپراتور AT&T نیز این آپدیت را دریافت کردند. مدل گوشی ها خیلی مختلف است حتی برخی کاربران لومیا ۹۳۰ و کاربران لومیا ۱۳۲۰ نیز خبر از آپدیت و دانلود آن در گوشی خود داده اند.

پس شما نیز اگر پیغام آپدیت را دریافت کردید ان را نصب کنید و بدانید که با چه اپدیتی روبه رو هستید. برای دریافت اپدیت یا بررسی وجود آپدیت به ادرس: تنظیمات>بروزرسانی تلفن Setting>Update Phone بروید.

5 نظرات
  1. Amir کاربر می گوید

    Lumia 625

  2. Ashkan کاربر می گوید

    من با اینکه گوشیم htc 8s هستش این آپدیتو گرفتم 🙂

  3. ehsan کاربر می گوید

    سلام من لومیا ۶۴۰ ایکس ال دارم و براش این اپدیت اومد با این که مشکل ریبوت ندارم.

  4. علی کاربر می گوید

    سلام
    مهندسان عزیز یه سوال
    من این گوشی رو تو مرداد ۹۴ خریدم و آخرین آپدیت هارا داشت اما باز هم خاموش روشن متناوب رو داره. چک آپدیت هم می زنم اما آپدیتی پیدا نمیکنه.چیکار کنم؟

  5. الهام کاربر می گوید

    منم گوشیم لومیاا۵۲۰ هستش ومدتیه خاموش روشن میشه هرازگاهی والان زدم برای اپدیت .برام پیشنهاد اپدیت هم اومد اما الان ک ردم اپدیت اصا کار نمیکنه واپدیتی دریافت نمیکنه

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept